וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: עופר רחימי מונה לעוזרו של דני פרנקו

27.6.2019 / 12:31

עוזר מאמן נבחרת ישראל, שהוביל לפני שנתיים את מכבי חיפה לגמר האליפות כמאמן ראשי, מצטרף לצוות המקצועי בעין שרה. יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "בחרנו צוות מנצח, מנוסה ובעל איכויות גבוהות"

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
עכשיו הוא חלק מ"צוות מנצח". עופר רחימי/יוסי ציפקיס

עירוני נהריה השלימה היום (חמישי) את בניית הצוות המקצועי שלה לעונה הקרובה, כשעוזרו של המאמן החדש דני פרנקו יהיה עוזר מאמן נבחרת ישראל, עופר רחימי.

רחימי (43), שנמצא כעת עם הנבחרת האולימפית, חוזר לליגת העל אחרי קצת יותר משנה של היעדרות. ב-2017 הוא הצעיד כמאמן ראשי את מכבי חיפה לגמר האליפות, ואשתקד התפטר בעקבות הסתבכות הקבוצה בתחתית הטבלה. את העונה החולפת פתח בהפועל חיפה מהליגה הלאומית, ופוטר בחודש פברואר.

רחימי מכיר היטב את עבודת עוזר המאמן, לאחר ששימש בתפקיד במשך חמש שנים רצופות במכבי חיפה (בין 2011 ל-2016). מעוז מלכה, שהיה על ספסל נהריה בשלוש השנים האחרונות, ימשיך בתפקידו וישמש עוזר מאמן שני. יו"ר נהריה, ניסים אלפסי אמר כי "בחרנו צוות מנצח, מקצועי, מיומן, בעל ניסיון ואיכויות גבוהות ביותר", ופרנקו סיכם: "אני שמח לשתף פעולה עם צוות איכותי ברמה המקצועית ולא פחות מכך ברמה האישית".

נהריה החתימה בינתיים שני שחקנים לעונה הבאה: הגארד המתאזרח טראוויס ווריק הגיע אליה מהפועל באר שבע, והפורוורד האמריקאי הוותיק טוני גפני יתאחד עם פרנקו בפעם השלישית בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully