וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחמוק למכבי חיפה? "קרים פריי עשוי להיכלל בטרייד עם ריזספור"

22.6.2019 / 15:05

בטורקיה טוענים כי איסטנבול בשאקשהיר שוקלת לשלוח את הקשר לריזספור בעסקת ודאט מוריץ'. הירוקים ממשיכים במחנה, חזיזה ואשכנזי התאמנו

מסע"ת מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: גיא חיימוב מדבר לפני היציאה למחנה האימונים

בזמן שמכבי חיפה עדיין מחכה להחלטת איסטנבול בשאקשהיר בעניינו של קרים פריי, בטורקיה מדווחים היום (שבת) כי הקשר עשוי להשתלב בטרייד שתבצע סגנית האלופה עם ריזספור. על פי העיתון "פנאטיק", בשאקשהיר רוצה לרכוש את החלוץ הקוסוברי ודאט מוריץ' (17 שערים ו-8 בישולים בעונה החולפת) ומוכנה להציע תמורתו סכום כסף ושחקן נוסף. ריזספור מעוניינת שזה יהיה פריי בן ה-25, לו יש חוזה לעונה נוספת בבשאקשהיר וכאמור הצעה ממכבי חיפה לחזור לסיבוב נוסף.

נטע לביא, דולב חזיזה, יובל אשכנזי, מקסים פלקושצ'נקו אימון מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
אימון ראשון בירוק. דולב חזיזה ויובל אשכנזי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

הירוקים ממשיכים בינתיים במחנה האימונים באוסטריה, אליו הצטרפו אתמול גם שחקני הרכש דולב חזיזה ויובל אשכנזי. השניים ערכו אימון קל לאחר הנחיתה וזכו לטקס חניכה מחבריהם החדשים.

מי שכבר לא משתייך למכבי חיפה הוא לואיס בואה מורטה הפורטוגלי, שהיה עוזר המאמן של מרקו בלבול והצטרף לאחרונה לצוות האימון של אברטון. בראיון ל"ליברפול אקו" הסביר: "היה לי קשה לסרב להצעה כזו. אני מאמן שחי כדורגל ועם תשוקה רבה למקצועה. אני מודע לאחריות שיש עליי. למדתי ממאמנים רבים במהלך הקריירה שלי, ביניהם גם אברהם גרנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully