וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות עוברת לסדרות, הפועל ירושלים והפועל חולון ישחקו בשלב הבתים

21.6.2019 / 18:10

שתי הנציגות הישראליות קיבלו שוב כרטיס מובטח למפעל הבכיר של פיב"א. חידוש: שיטת המשחקים הכפולים בשלבי הנוקאאוט בוטלה ותוחלף בסדרות של הטוב משלושה. הפיינל פור ייערך בירושלים, אם האדומים יעפילו אליו

one

בווידאו: משחקה של הפועל ירושלים נגד מכבי ראשון לציון

גם בעונה הבאה יהיו שתי נציגות ישראליות בשלב הבתים של ליגת האלופות, ושוב יהיו אלה הפועל ירושלים והפועל חולון. ברשימה שפורסמה היום (שישי) על ידי הנהלת המפעל נכללו 24 קבוצות, והפעם יחול שינוי בשיטת המשחקים: המפגשים הכפולים בבית ובחוץ, בשלבי שמינית ורבע הגמר, יוחלפו בסדרות של הטוב משלושה.

ירושלים קיבלה מלכתחילה את הכרטיס האוטומטי לשלב הבתים, לאחר שסיימה את הליגה הסדירה בישראל במקום השני, אולם גם אילו הייתה נכשלת - היא הייתה נכנסת למפעל בכרטיס חופשי, מתוקף ההסכם שיש לה עם ליגת האלופות. בהתאם לאותו חוזה, הפיינל פור ייערך בארנה אם האדומים יעפילו אליו. אלופת הצ'מפיונס ליג, וירטוס בולוניה, לא תופיע בה ותשחק ביורוקאפ.

מלכתחילה, ישראל הייתה אמורה לקבל כרטיס אחד בלבד, אבל מנהלת הליגה פנתה בזמנו לפיב"א בבקשה לשריין מקום נוסף, וחולון (שלישית בליגה הסדירה) קיבלה אותו ותופיע זו העונה השלישית ברציפות במפעל.

על פי שינוי נוסף שיוכנס השנה בליגת האלופות, הקבוצות שיסיימו במקומות 6-5 בבתים השונים ויודחו מהמשך התחרות - לא יוכלו לשחק ביורופקאפ.

הרשימה שפורסמה על ידי הנהלת המפעל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully