וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסן יחזקאל מונה למאמן בני סכנין

21.6.2019 / 17:05

עוזר מאמן בית"ר ירושלים בעונה הקודמת סיכם לעונה. המטרה שהוצבה בפניו: חזרה לליגת העל. ראשי המועדון ייפגשו עם גדיר וקנדיל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: חגיגות העלייה של סקציה נס ציונה לליגת העל

בני סכנין מינתה היום (שישי) את ניסן יחזקאל למאמנה בעונה הקרובה. המאמן, שנפגש עם ראשי המועדון, סיכם על חוזה לעונה אחת כשהמטרה שהציבו בפניו ראשי המועדון היא חזרה לליגת העל. המאמן בסוף העונה החולפת, אלדד שביט, מחזיק בחוזה לעונה הקרובה אך בחוזהו לא מצויין התפקיד שיישא אלא רק מצויין שיש לו חוזה כאחד מאנשי הצוות המקצועי. בקבוצה ישוחחו עם שביט ולאחר הפגישה יוחלט אם הוא ישמש כעוזר המאמן של יחזקאל או שבסכנין יצטרכו למצוא פתרון ולפצות את שביט.

כעת יחזקאל יחל בבניית הקבוצה כאשר כבר מחר ייפגשו עם ראשי המועדון החלוץ מוחמד גדיר והשוער מחמוד קנדיל. במועדון רוצים להשאיר את השניים, אבל החוזה הגבוה שלהם עשוי להכביד על התקציב. בגדיר מעוניינת מאוד בני יהודה, שאף הציעה עליו הצעה בסך חצי מיליון שקל שנדחתה על ידי סכנין.

בעניין אחר, הקפטן של הקבוצה והסמל הבלתי מעורער של המועדון, חאלד חלאיילה, עשוי לעזוב את המועדון, כך נודע לוואלה! ספורט. בין חלאיילה לסכנין אין הסכמות בשלב זה וישנם סיכויים גבוהים שהוא לא ימשיך בקבוצה. חלאיילה לא מתכוון לפרוש בכל מקרה, והוא מבוקש על ידי כמה קבוצות בליגה הלאומית. הקשר נמצא בחופשה פרטית בחו"ל ועם חזרתו יוחלט סופית האם הוא ממשיך בסכנין או שמא לראשונה בקריירה שלו יעזוב את מועדון נעוריו וישחק תחת מדים אחרים.

ניסן יחזקאל מאמן זמני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מאמן חדש לסכנין. ניסן יחזקאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully