וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: ואלון אחמדי עשוי לעזוב את הקבוצה

21.6.2019 / 16:30

למרות שהאופציה עליו מומשה, הקשר האלבני הבהיר לראשי המועדון שהוא אינו מעוניין להמשיך ובודק אופציות אחרות. משאריפוב סיכם

מסע"ת מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: גיא חיימוב מדבר לפני יציאת מכבי חיפה למחנה האימונים

ואלון אחמדי עשוי שלא להמשיך בעירוני קרית שמונה, כך נודע לוואלה! ספורט. הקבוצה אמנם מימשה את האופציה, אבל הקשר, כך לפי חבריו בארץ, הבהיר לראשי המועדון שהוא אינו מעוניין להמשיך ובודק אופציות אחרות.

לאלבני הצעות מקבוצות בחו"ל, אבל הוא מעוניין להישאר בארץ ולעבור לאחת הקבוצות הגדולות או לכל הפחות לשחק במרכז הארץ. "הוא אוהב מאוד את המועדון והאנשים, אבל קשה לו עם החיים בצפון", אמר אחד מחבריו. "הוא מחפש אופציות ויש סיכוי טוב שלא ימשיך". יש לציין שלשחקן יש חוזה בקבוצה והיא תצטרך לשחררו כדי שיוכל לעבור.

ואלון אחמדי עירוני קרית שמונה יורד מהמגרש פצוע. דני מרון
יעזוב את קרית שמונה? ואלון אחמדי/דני מרון

בינתיים, קרית שמונה איתרה מחליף ללוי גרסיה, כאשר הגיעה לסיכום עם הקשר ג'אלולדין משאריפוב, שחקן נבחרת אוזבקיסטן. משאריפוב, שצפוי להגיע ארצה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית על החוזה, יצטרף לחלוץ הצרפתי עומאר טונקארה שסיכם אף הוא. השניים משלימים כמעט סופית את מצבת הזרים שכוללת גם את השוער זיגוס ברטקוס, הבלם מרכוס דיניז והקשר ואלון אחמדי, שכאמור עשוי לעזוב.

משאריפוב בן ה-25 רשם 15 הופעות במדי נבחרת אוזבקיסטן וכבש את שער הבכורה שלו מול טורקמניסטן בגביע אסיה בינואר האחרון. הוא מגיע מפחטקור טשקנט, קבוצתו לשעבר של גידי קאניוק ושאותה מאמן שוטה ארבלדזה שעבד במכבי תל אביב. הקשר היה שותף לשתי אליפויות של הקבוצה ב-2014 ו-2015, ולפני שנתיים יצא לשנת השאלה בלוקומטיב טשקנט וכבש שישה שערים בדרך להשגת הדאבל. העונה היו לו שני שערי ליגה ב-11 משחקים, ובישראל הוא יהיה האוזבקי השני אחרי איגור שקווירין הזכור לטובה מהפועל תל אביב ומכבי נתניה בשנות ה-90'.

כעת ימתינו בקריה לראות האם יש עמדה נוספת שדורשת חיזוק של זר שישי, כשייתכן כי יגיע קשר אחורי זר בעקבות מכירתו של עדן שמיר להפועל באר שבע. לאחרונה החלה התעניינות בנוגע לבלם עידן נחמיאס, אבל בשלב זה הבעלים איזי שרצקי לא מתכוון למכור אותו.

ג'אלולידין משאריפוב שחקן נבחרת אוזבקיסטן. GettyImages
בעקבות איגור שקווירין. ג'אלולידין משאריפוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully