וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה ואשכנזי יצטרפו למחנה האימון של מכבי חיפה, גנדה על סף סיכום

21.6.2019 / 11:32

שני קשרי הרכש מבני יהודה יתאמנו עם הקבוצה באוסטריה. גם חלוץ הפועל תל אביב בעונה שעברה צפוי להצטרף. כ-50 אוהדים מחו מול ביתו של שחר

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

שני שחקני הרכש החדשים של מכבי חיפה, דולב חזיזה ויובל אשכנזי, ינחתו היום (שישי) באוסטריה ויצטרפו מיידית למחנה האימון של הקבוצה. השניים סיכמו כזכור אתמול רשמית בקבוצה, והמריאו ישירות על מנת להיות כמה שיותר בגיבוש של הקבוצה לקראת העונה הנוכחית.

בחיפה היו מרוצים מאוד מההחתמה של השניים, כאשר המאמן מרקו בלבול משוכנע שהם יוכלו לשדרג את מרכז המגרש. מי שעוד נמצא על סף סיכום הוא ג'וזף גנדה, חלוצה של הפועל תל אביב. ההערכה לגביו היא שגם הוא יצטרף בימים הקרובים למחנה האימון.

אגב, עירוני קרית שמונה מחזיקה ב-40 אחוז מכרטיסו, כך שגם היא תצטרך לקבל סכום כספי עבור חתימתו בחיפה. במקביל, בקבוצה ממשיכים בניסיונות לצרף בלם זר וממתינים לפסק הדין של פיפ"א בנושא של ז'ורז' מאנג'ק, שיישאר בקבוצה אם יהיה שחקן חופשי.

אבל חלק מאוהדי מכבי חיפה ממש לא מרוצים מהתנהלות המועדון בינתיים כ-50 מהם הגיעו הבוקר למחות אל מול ביתו של הבעלים יעקב שחר על ההתנהלות בנוגע לרכש ובכלל כנגד ראשי המועדון. כזכור, ארגון הקופים הירוקים קרא לאוהדים להגיע ולהפגין הבוקר, כשכמה עשרות נענו לקריאה. במקביל, במועדון דווקא ציינו שחצו את רף עשרת אלפים האוהדים שחידשו את המנוי.

במכבי חיפה הגיבו להפגנה ואמרו: "אנו מודים למעל 10,000 אוהדים שרכשו מנויים, בעוד 10 ימים המכירה תפתח לקהל הרחב לכלל האצטדיון ואלפים נוספים יצטרפו. אנו נעשה הכל לגרום לקהל שלנו גאווה ונעמיד קבוצה ראויה. לא כולם חייבים להסכים עם דרכנו וכל עוד מחאתם לא אלימה, זו זכותם".

ג'וזף גנדה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
חזק על הכוונת של חיפה. ג'וזף גנדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully