וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הסמנכ"ל לשעבר רון פלדהיים יפוצה ב-170 אלף שקל

19.6.2019 / 20:49

פלדהיים הגיע לפשרה עם המועדון אחרי שבתחילה תבע 1.1 מיליון שקל בגין הלנת שכר, אי תשלום פיצויי פיטורים וחוסר בהפרשות לפנסיה

מסע"ת מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

בית הדין האזורי לעבודה בחיפה נתן היום (רביעי) תוקף לפשרה שהושגה בין סמנכ"ל הפועל חיפה לשעבר, רון פלדהיים, למועדון. זאת לאחר שפלדהיים הגיש לפני שנה וחצי תביעה בסך של 1.1 מליון שקל נגד המועדון ויואב כץ.

במסגרת הפשרה יקבל פלדהיים, שיוצג על ידי עורך דין אלדד אהרוני, כ-170 אלף ש"ח, זאת לאחר שוויתר על טענות רבות, ביניהן הלנת שכר, אי תשלום פיצויי פיטורים וחוסר בהפרשות לפנסיה, והסכים לסיים את תביעתו בפשרה.

פלדהיים שימש סמנכ"ל המועדון במשך חמש שנים ומאז פיטוריו לפני שנתיים וחצי לא קיבל פיצויי פיטורים ואף כספים שהוציא עבור המועדון והיו אמורים להיות מוחזרים לו באופן מיידי. בפשרה ויתר פלדהיים על פיצויי הלנה, הפרשים בגין הפרשות לפנסיה, תשלום עבור שעות נוספות ועוד.

רון פלדהיים בתגובה: "לאור היכרותי עם המועדון וההתנהלות בו מצד אחד, והאהבה אליו ובעיקר לאוהדיו מהצד השני, החלטתי בעצה אחת עם עורך דיני לסיים את התיק בפשרה הוגנת רק כדי להמשיך בחיי ולשים את הפרק הזה מאחוריי. אני בטוח שבניהול תיק הייתי מקבל סכומים גבוהים יותר, אך לא מצאתי לנכון לנהל מאבק משפטי במשך שנתיים נוספות מול מי שהיה המעסיק שלי במשך חמש שנים ואני מקווה שהכסף שנחסך ינותב לטובת הקבוצה. אני מאחל להפועל חיפה בהצלחה".

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יפצה ב-170 אלף שקל. כץ/אדריאן הרבשטיין

תגובת הפועל חיפה

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "מר פלדהיים תבע מהפועל חיפה סכום עתק בסך של 1,200,000 שקל ועל פי המלצת בית הדין התפשר על סך 145,000 ש"ח שהם כ-12 אחוז מהסכום שנתבע. יצוין כי את סכום הפשרה (המורכב מהחזר הוצאות, פיצויי פיטורים והשתתפות בשכ"ט עו"ד) מוכנה הייתה הפועל חיפה לשלם לתובע כבר לפני שנה וחצי, טרם הגשת התביעה. אולם התובע בחר להגיש תביעת עתק, שכאמור נכזבה. התובע ויתר על טענותיו הרבות שכן בית הדין ראה אותן כטענות חסרות בסיס. מדובר בתביעה מנופחת נגד המועדון, שהתחילה ברעש תקשורתי גדול והסתיימה בקול ענות חלושה".

את הפועל חיפה ייצגה עו"ד מרב רוזנפלד-מנור, ממשרד אלרואי-מנור-אנגלרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully