וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דולב חזיזה ויובל אשכנזי חתמו בקבוצה

20.6.2019 / 22:26

הירוקים הודיעו ששני שחקני בני יהודה הצטרפו אליהם ויחברו לחבריהם החדשים במחנה האימונים באוסטריה כבר בשישי. עמית זנטי ואיתן ולבלום עשו את הדרך ההפוכה וסיכמו לארבע עונות כל אחד

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הגרלת משחקי ליגת העל לעונת 2019/20

מכבי חיפה הודיעה הערב (חמישי) על צירופם של דולב חזיזה ויובל אשכנזי מבני יהודה. שני השחקנים חתמו לשלוש שנים במועדון ויצטרפו אל חבריהם החדשים במחנה האימונים באוסטריה כבר ביום שישי. הם התווספו אל גיל יצחק, שחתם בקבוצה כבר בינואר והצטרף עכשיו, ואל איקוום אודו כשחקני החיזוק של מכבי חיפה עד כה בקיץ.

אשכנזי, קשר בן 27, נחשב לאחד מגיבורי העונה המוצלחת של בני יהודה, בעוד חזיזה, גם הוא קשר (24), סיים את העונה שעברה שהוגדרה כעונת הפריצה שלו בליגת העל עם 3 שערים ו-7 בישולים. השניים מצטרפים לירדן שועה, איתו שיתפו פעולה בחצי העונה הראשונה בשנה החולפת עד שעבר גם הוא למכבי חיפה.

מי שעשו את הדרך ההפוכה הם עמית זנטי ואיתן ולבלום. זנטי, ששיחק כמושאל בבני יהודה במהלך העונה החולפת, עבר באופן קבוע ואליו חבר, כאמור ולבלום ששיחק בעונה החולפת כמושאל בהפועל נצרת עילית. השניים סיכמו לארבע עונות אצל הזהובים.

בני יהודה מסרה הערב: "אנחנו רוצים לנצל את ההזדמנות בשביל להגיד תודה ענקית לאשכנזי וחזיזה על תקופה נפלאה בכתום ולאחל להם המון בהצלחה בהמשך. ולכם, עמית ואיתן, ברוכים הבאים/שבים למשפחה הכתומה".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
מכתום לירוק. חזיזה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

בעקבות הכוונות של אוהדי מכבי חיפה לקיים מחאה מול הבית של בעלי המועדון יעקב שחר, הוציא הערב שחר הודעה דרך האתר הרשמי של הקבוצה: "אני שומע וער לדאגות שלכם, האוהדים, בנוגע להכנות לקראת העונה הקרובה. טוב שאכפת לכם כמוני מהנעשה במועדון. כל הדאגות נובעות, כנראה, מהעובדה שאנו לא נוהגים לצאת עם חצאי ידיעות, אלא רק כאשר הדברים גמורים. אנו ערים לצרכי המועדון ויודעים מה אנו עושים. הצוות המקצועי מנהל תהליך, במטרה לסכם עם שחקנים זרים בעמדות שהגדרנו, על מנת להשתפר. אני שמח על החתמתם של השחקנים דולב חזיזה ויובל אשכנזי. אנו נמצאים במשא ומתן מתקדם עם עוד מספר שחקנים ובקרוב נשלים את בניית הסגל והצוות המקצועי".

יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
במדים החדשים. אשכנזי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה
איתן ולבלום (מימין) עם עמית זנטי שחקני בני יהודה. אתר רשמי בני יהודה, אתר רשמי
זנטי ו-ולבלום/אתר רשמי, אתר רשמי בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully