וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורוורד פרין ביופורד מועמד להפועל ירושלים

18.6.2019 / 8:22

מחזיקת הגביע שוקלת להחתים את האמריקאי (25, 1.98), ששיחק בעונה החולפת בסראטוב הרוסית. אם יגיע, הוא יחליף את כריס ג'ונסון. ביופורד הוצע גם למכבי תל אביב

one

האם נמצא המחליף לכריס ג'ונסון? הפועל ירושלים בוחנת את מועמדותו של הסמול פורוורד האמריקאי פרין ביופורד, שהופיע בעונה שעברה באבטודור סראטוב הרוסית והיה אחד השחקנים הבולטים בליגת ה-VTB וביורופקאפ. הוא הוצע באחרונה גם למכבי תל אביב.

ביופורד (25, 1.98), שמסוגל לשחק גם כסקנד גארד, סיים את קריירת המכללות שלו במידל טנסי הלא מוכרת - אך העפיל איתה במפתיע לסיבוב השני בטורניר ה-NCAA, ומאז לא מצא את מקומו בקריירה. בשלוש העונות האחרונות הוא הספיק לעבור באגריג'נטו מהליגה השנייה באיטליה, בריסביין בולטס מהליגה האוסטרלית, ישילגירסון הטורקית, הומקאו הפורטו ריקנית וסראטוב.

בעונה החולפת ערך התנסות ראשונה במפעל אירופי, וכבר במשחק הבכורה כיכב נגד יריבה ישראלית: הרוסים ניצחו 64:75 את עירוני נס ציונה, בעוד ביופורד היה על המגרש במשך כל 40 הדקות ותרם 20 נקודות, 19 ריבאונדים ושבעה אסיסטים. את ביקורו בארץ הוא לא יזכור לטובה, לאחר שהחמיץ את המשחק בגלל כאבים בבטנו שגרמו לו להתאשפז בבית חולים.

ביופורד סיים את העונה עם ממוצעים של 16.2 נקודות ו-7.9 ריבאונדים למשחק ביורופקאפ, אך הקבוצה הודחה כבר בשמינית הגמר. ב-VTB הוא העמיד 16.6 ו-6.8 בהתאמה ודורג רביעי במדד (19.6), וסראטוב סיימה במקום ה-11.

ג'ונסון הגיע לירושלים כשחקן מפתח וזכה להערכה רבה, אבל נטייתו להיפצע גרמה לו להחמיץ את רוב משחקי העונה ועל כן הוחלט בקבוצה להיפרד ממנו.

פרין ביופורד שחקן סראטוב. אתר פיב"א, אתר רשמי
יגיע לירושלים? ביופורד/אתר רשמי, אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully