וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: מילאן התפוצצה. קומו פוצצה

שירות "ספורט הארץ"

19.12.2002 / 6:54

מחזור שמינית הגמר הוליד כמה תוצאות מעניינות בערב חם במיוחד. מילאן-אנקונה 1:5. אוהדי קומו פוצצו את משחק ההשלמה מהליגה מול אודינזה. יובה עברה בקושי ובולוניה הודחה

שמינית גמר הגביע האיטלקי:

מילאן - אנקונה 1:5
במילאן התחילו לפחד כשמאוריציו גאנץ העלה את אנקונה מהליגה השניה ל-0:1, אבל שערים של רוי קוסטה, יון דאל תומאסון (צמד), לאונרדו הותיק שחזר לקבוצה ושער נוסף של החלוץ הצעיר והמבטיח (בן 20 בלבד) מרקו בוריילו, שמקבל את הדקות הראשונות שלו בקבוצה.

ויצ'נזה - בולוניה 0:2
ויצ'נזה מהליגה השניה הדיחה את בולוניה מהליגה הבכירה כשניצחה אותה 0:2 במשחק הגומלין, ועלתה לרבע גמר הגביע האיטלקי בזכות ניצחון 1:3 במאזן הכללי.

בדקה ה-62 נותרה ויצ'נזה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של הקשר מיקלה מרקוליני. אבל חבריו הסתדרו בלעדיו, ובשתי דקות הסיום כבשו פעמיים. אלסנדרו סגריגנה כבש מקרוב בדקה ה-88 וסטפן שוך דייק מהנקודה הלבנה בדקה האחרונה לאחר שהוכשל ברחבה. ברבע הגמר תפגוש ויצ'נזה ברומא.

יובנטוס - רג'יאנה 1:0
האלופה שניצחה במשחק הראשון 0:2, כמעט ולא עלתה לרבע הגמר אחרי ששער אחד של רוברטו מאפוצ'י לא הספיק לאורחים. היום יערך המשחק בין סמפדוריה לפרוג'יה, שיקבע את יריבתה של יובנטוס.

קומו - אודינזה 1:0 (משחק השלמה במסגרת הליגה. המשחק פוצץ)
אוהדי קומו לא האמינו למראה עיניהם, לאחר שהשופט פסק פנדל שלישי לזכות האורחים. עבורם זה כבר היה יותר מדי והם החליטו לפוצץ את המשחק. ככל הנראה התוצאה תשאר על כנה כעונש.

היום בגביע: אינטר - בארי
אמפולי - לאציו
סמפדוריה - פרוג'יה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully