וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: שרון דרוקר חתם לשנתיים, "מועדון גדול, עם מורשת ומסורת"

14.6.2019 / 14:35

מאמנה של הפועל אילת בעונה וחצי האחרונות, חוזר למרכז ויחליף את דן שמיר. חולון תהיה הקבוצה השביעית שלו בליגת העל

צילום: יוסי ציפקיס

שרון דרוקר חתם היום (שישי) לשנתיים בהפועל חולון ויחליף בתפקיד את דן שמיר שעזב את הסגולים אחרי שלוש וחצי שנים. דרוקר הוביל את הפועל אילת להופעה בפיינל פור העונה למרות מצב כלכלי לא פשוט ויוביל את חולון בעונה הבאה בניסיון לשמור על מעמדה בצמרת הכדורסל הישראלי. דרוקר אמר: "אני שמח להצטרף למועדון גדול, עם מורשת ומסורת ועם הקהל הסגול שלנו, ביחד נאחד את כל הכוחות להמשיך את הדרך ולהיות תחרותיים בכל מסגרת".

שלמה אייזיק, הבעלים, אמר: "אני מברך את שרון דרוקר על קבלת שרביט האימון של הפועל חולון, כולי תקווה שימשיך את קו ההישגים שלנו משלושת העונות האחרונות. היעדים שלנו גם לעונה הקרובה ברורים ומוגדרים: לעבור לפחות שלב אחד בליגת האלופות של אירופה, הגעה לגמר גביע המדינה והעפלה לפיינל פור במידה ויתקיים או לסדרת הגמר".

דרוקר (51) החל את קריירת האימון שלו במכבי רעננה. אחרי שנה בהפועל גליל עליון הוא הגיע להפועל ירושלים והוביל אותה לזכייה ביול"ב קאפ. בקיץ 2005 יצא לראשונה לאירופה ואימן באוראל גרייט מרוסיה, ריטאס וילנה מליטא ואוסטנד הבלגית. במהלך עונת 2008/9 נקרא לתפקיד עוזר המאמן של פיני גרשון במכבי תל אביב ושימש בתפקיד במשך עונה וחצי.

אחרי הקדנציה ביד אליהו יצא שוב לאירופה לעונה באריס סלוניקי ועוד תקופה במונטגרנרו האיטלקית. במהלך עונת 2011/12 חזר להפועל ירושלים והחליף את עודד קטש. אחרי שנה וחצי בתפקיד עזב ועבר להפועל גלבוע/גליל אותה אימן עונה אחת. בקיץ 2014 חתם במכבי ראשון לציון, הוביל את הקבוצה לפיינל פור ובעונה שלאחר מכן לרבע גמר היורופקאפ, אך פוטר רגע לפני סיום עונת 2015/16 וראה כיצד הכתומים זוכים באליפות בלעדיו. אחרי עונה בה ישב בחוץ פתח את עונת 2017/18 באקדמיק סופיה הבולגרית, אך אחרי כמה חודשים הגיע לאילת כדי להחליף את מאיר טפירו.

חולון שסיימה את העונה עם הדחה ברבע גמר הפלייאוף נגד מכבי ראשון לציון, מחזיקה רק בשלושה חוזים מובטחים לקראת העונה הבאה - עמית שמחון, רועי הובר וגיא פניני שצפוי לפתוח את העונה מחוץ למגרשים בשל הפציעה שלו. בקבוצה צפויים להמשיך גם עם שלומי הרוש, ועושים מאמצים גדולים להמשיך גם עם קורי וולדן.

שרון דרוקר מאמן הפועל אילת. דני מרון
יצטרך לשמור על מעמדה של חולון בצמרת הכדורסל הישראלי. דרוקר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully