וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברומניה: "מכבי חיפה תשלם 1.1 מיליון יורו על יונוץ ונה"

13.6.2019 / 22:00

ברומניה טוענים שהירוקים יגישו הצעה רשמית על הקשר (24) שמשחק בויטורול של גאורגה חאג'י. פול גרובס האנגלי מונה לעוזר מאמן

צילום ועריכה: קובי אליהו

קשר רומני חדש בדרך למכבי חיפה? האתר הרומני "פנאטיק" מדווח היום (חמישי) שיונוץ ונה, קשר בן 24 שמשחק בויטורול, עשוי להגיע. ברומניה טוענים שהקשר מבוקש על ידי לא מעט קבוצת דוגמת רייקה ואוסייק הקרואטיות וביאליסטוק הפולנית, אבל מוסיפים שהירוקים צפויים להגיש בקרוב הצעה רשמית של 1.1 מיליון יורו על ונה.

ונה, במקור קשר אמצע, שיחק בעונה שעברה גם בכנף ימין וכקשר התקפי בוויטורול והפך לשחקן מגוון יותר. ב-37 משחקים בכל המסגרות הוא כבש פעמיים והוסיף ארבעה בישולים. הוא היה שותף לזכייה של קבוצתו באליפות בעונת 2016/17 ובעונה שעברה זכה איתה בגביע הרומני. ג'יג'י בקאלי רצה להביאו לסטיאווה בוקרשט בחלון ההעברות של ינואר, אבל הציע 500 אלף יורו, סכום שסורב על ידי המועדון של גאורגה חאג'י שדרש עליו 1.2 מיליון יורו.

עוד בנושא:

דני עמוס האריך את החוזה במכבי נתניה ויישאר לעונה נוספת
ארנסטס שטקוס עשוי להצטרף להפועל באר שבע אם אריאל הרוש אכן יעזוב
בדרך החוצה מהפועל חיפה: יואב כץ זימן את גבריאל תמאש לשימוע

שחקן ויטורול יונוץ ונה. GettyImages
יונוץ ונה/GettyImages

צפו בביצועים של יונוץ ונה בליגה הרומנית

הירוקים הודיעו מוקדם יותר כי הם מצאו עוזר מאמן חדש למרקו בלבול שיחליף את לואיס בואטה מורטה, שעזב לטובת אברטון. מדובר בפול גרובס האנגלי בן ה-53, ששיחק בלסטר, בלקפול, ווסט ברומיץ' וגרימבסי טאון. גרובס עבד בליגה הצפון אירית כעוזר מאמן ושימש כעוזרו של ג'ון גרגורי בקבוצת צ'ניאן ההודית. גרובס עבד בזמנו גם עם אברהם גרנט בפורטסמות' ובווסטהאם, שירדה ליגה. גרובס יצטרף לצוות המקצועי של בלבול עם פתיחת מחנה האימונים.

בלבול עצמו אמר: "אני שמח על המינוי של פול. עבדתי איתו כבר בפרמיירליג והוא יוסיף לנו מהידע שלו". גרובס עצמו הוסיף: "אני שמח להצטרף למכבי חיפה, שמעתי הרבה דברים על המועדון הזה ובביקורי הקצר בארץ התרשמתי מהחזון והתשוקה של הבעלים והצוות. אני מחכה להתחיל ולהצטרף לעונה חדשה ולאתגר חדש".

עוזר מאמן ווסטהאם פול גרובס. GettyImages
גרובס/GettyImages
עוזר מאמן פורטסמות' פול גרובס עם המאמן אברהם גרנט. GettyImages
גרובס עם גרנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully