וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכן עומדת עסקת העברתו של עלי מוחמד לבית"ר ירושלים?

6.6.2019 / 17:00

נתניה דורשת כ-2.5 מיליון יורו עבור הקשר, שמועדף על פני סורו. בבית"ר מנסים להגיע למתווה בו השחקן יירכש בסכום של בין 1.2 ל-1.5 מיליון יורו, כאשר נתניה תחזיק באחוזים על כרטיסו

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות למשחק הידידות בין אתלטיקו מדריד לבית"ר ירושלים

עיקרי הדברים

- בית"ר ירושלים סימנה את עלי מוחמד ומיכאל אוחנה

- כרגע ישנם פערים גדולים בשתי העסקאות

- אלי אוחנה התראיין ל"עושים ספורט" ב"גלי צה"ל" והתייחס לסוגיית המאמן ולרכש שבדרך

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, דיבר בתחילת הקיץ על כך שהוא לא מעוניין להוציא העונה מכיסו סכום של יותר מ-10 עד 15 מיליון שקלים, אבל מהר מאוד הסתמן כי הסכומים הללו ככל הנראה יוכפלו, ואף יותר מכך. בבירה סומנו שני שחקנים שבית"ר תנסה לצרף אם המחיר יהיה ריאלי: עלי מוחמד ממכבי נתניה ומיכאל אוחנה מהפועל באר שבע.

בעדיפות הראשונה נמצא עלי מוחמד. מכבי נתניה דורשת עבורו כ-2.5 מיליון יורו עבור כרטיסו ובבית"ר מנסים להגיע למתווה בו השחקן יירכש בסכום של 1.2-1.5 מיליון יורו, כאשר לנתניה יישארו אחוזים על כרטיסו. בני יהודה דרשה מבית"ר 1.5 מיליון יורו עבור כ-70 אחוז מכרטיסו של איסמעילה סורו, אבל בבית"ר מכוונים בשלב זה למוחמד וסורו נמצא בעדיפות שנייה.

בנוגע למגעים על מיכאל אוחנה: באר שבע דרשה כ-10 מיליון שקלים עבור מחצית מכרטיסו, ולאחר מכן ירדה בדרישתה ל-8 מיליון שקלים. עבור בית"ר עדיין מדובר בסכומים מוגזמים, ובמועדון ינסו למנוע מחוגג להיכנס לעסקה במספרים שכאלה, למרות שבבאר שבע יודעים שה'חולשה' של חוגג היא שחקנים טכניים דוגמת אוחנה, עליהם הוא מוכן לשלם סכומי עתק.

עלי מוחמד שחקן מכבי נתניה. דני מרון
מועדף על פני איסמעילה סורו. עלי מוחמד/דני מרון

יו"ר בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, עלה היום לתכנית "עושים ספורט" עם עידן קוולר ובוני גינצבורג בגלי צה"ל, והתייחס לסוגיית מאמן בית"ר והרכש שבדרך. בהתייחס לרוני לוי אמר אוחנה: "המטרות הן להיות בצמרת הגבוהה, אנחנו מועדון שלא משנה מי עומד בראש ומי עומד על הקוים צריך לכוון הכי גבוה שאפשר. אין קשר לעונה שעברה, אז היו הרבה נסיבות שהביאו לעונה רעה. מינינו מאמן מהבכירים בכדורגל הישראלי, יוסי בניון מונה למנהל מקצועי וביחד נרצה להיאבק על כל התארים בכדורגל הישראלי".

על השילוב בין רוני לוי לבניון: "רוני לוי שמח מאוד שבניון מנהל מקצועי. זה מה שהוא היה רוצה, שהאנשים שהוא יצטרך להתייעץ איתם ולהחליט עימם הם מהכדורגל. אין גרנטי בכדורגל אבל הדרך שלנו נכונה וטובה. אני חוזר, רוני שמח על כך שיש את יוסי ואותו בתוך הצוות ואנחנו נעזור לו בכל מה שיצטרך. צריך לזכור שמנהל מקצועי לא מתערב בהרכב, שיטה או אימונים. מנהל מקצועי קובע אסטרטגיה, אנחנו חושבים 3 או 4 שנים קדימה ולכן זה חשוב שהחלטות לגבי חלק גדול מהשחקנים ייקבעו על ידי המועדון ולא על ידי המאמן".

לגבי השכר בכדורגל הישראלי אמר: "אני חושב שסכומים של 400 או 500 אלף יורו הם מוגזמים, אצלנו אין שחקן שמתקרב לשכר הזה, אצלנו מגרדים את ה-270-280 אלף יורו שכר ולא יהיה מעבר לזה. זאת הגישה שלנו כמועדון ואני יודע שגם בעלי מועדונים אחרים רואים זאת ככה. בנוגע למיכאל אוחנה אמר היו"ר: "היינו שמחים שמיכאל אוחנה ישחק אצלנו. אם זה יכול לצאת לפועל? זה הרבה מאוד תלוי במשה חוגג ועד כמה ירצה לפתוח את הכיס בנושא. זה יכול לקרות אבל גם יכול להיות שלא, אנחנו בשלב מוקדם של הקיץ והחלון דינאמי וארוך. אוחנה הוא בהחלט שחקן שהיינו רוצים לראות בבית"ר אך לא בכל מחיר".

משה חוגג, אלי אוחנה בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"רוני לוי שמח שבניון מנהל מקצועי". אלי אוחנה עם משה חוגג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully