וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: יצא לחגוג את הניצחון של ליברפול וכמעט מת כשניסה לעשות סלטה לאחור

8.6.2019 / 0:00

איש העסקים והרקדן הגרוע קווין קויל יצא לחגוג את זכייתה של ליברפול בליגת האלופות וניסה להרשים את חבריו בסלטה לאחור. הפעלול כמעט נגמר רע מאוד כשהוא נפל על צווארו ואיבד הכרה מול החוגגים המבוהלים

YOUTUBE

הניצחון של ליברפול בגמר ליגת האלופות כמעט היו אחראי- בדרך עקיפה - למותו של אחד מהאוהדים המושבעים שלהם, איש העסקים הבריטי קווין קויל. הוא יצא לחגוג את ניצחון קבוצתו עם 11 חברים בבר פופולרי בקולצ'סטר, אנגליה - ומרוב ההתלהבות ניסה להרשים את חבריו בסלטה לאחור. אבל אז הוא נחת על צווארו ואיבד את ההכרה. ממש במזל זה נגמר רק באיבוד הכרה קצר כי מכה חזקה שכזו הייתה יכולה להביא גם לשבירת המפרקת.

בתקשורת המקומית דווח שקווין קויל, תושב קנט בן 35, צולם בידי היילי קרטיס בת ה-28, שהוזמנה למקום על ידי גיסה, חברו הטוב ביותר של קויל. בקטע שפורסם מאוחר יותר ברשת נראה קויל בסביבות השעה 23:30 מבצע סלטה לאחור, מקבל מכה בראש ומאבד את הכרתו. בשניות הראשונות נראים החוגגים סביבו מביטים בו בתדהמה, אולם כמה שניות לאחר מכן שניים מהם נחלצים לעזרתו ומנסים להשיב לו את ההכרה. כשהוא מתעורר, הם קוראים לחובשים ומובילים אותו אל מחוץ לבר כדי שיעריכו את חומרת פציעתו. למזלו, פרמדיקים זמינים נכחו כמה מטרים מהבר והגיעו לשם במהירות כדי לבדוק אותו. רק אחרי שנתנו את אישורם שמצבו טוב, קויל חזר למסיבה.

עוד ב"אסור לפספס":

מקרה דומה קרה ללא פחות מספיידרמן:

אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully