וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לואיס בואה מורטה סגר באברטון, ג'ובאני רוסו עשוי להחליפו

3.6.2019 / 14:08

דיווח: עוזר המאמן הפורטוגלי צפוי לעבוד עם מרקו סילבה בפרמיירליג. גם גל אלברמן עשוי להצטרף לצוות המקצועי. ניסיונות להשאיר את קרים פריי ושון וייסמן

ההתאחדות לכדורגל

האם מכבי חיפה תצטרך לחפש עוזר מאמן חדש? בפורטוגל מדווחים שעוזר המאמן לואיס בואה מורטה סגר את תנאיו באברטון ויעבור לקבוצה מהפרמיירליג כעוזרו החדש של מרקו סילבה. במכבי חיפה לא קיבלו עד עכשיו הודעה מהפורטוגלי וזה היה אמור להשיב להם עד סוף השבוע על החלטתו. הירוקים הגישו הצעה למורטה לחוזה חדש וזה הביע עניין, אך כעת מבינים בחיפה לפי הדיווחים שעוזר המאמן כנראה חיפש אופציות באנגליה. בשלב זה יצויין כי בחיפה מנסים לערוך בדיקות אל מול הפורטוגלי.

שחקני עבר מכבי חיפה ג'ובאני רוסו, אדורם קייסי. אדריאן הרבשטיין
ישודרג לעמדת עוזר המאמן? ג'ובאני רוסו/אדריאן הרבשטיין

מי שצפוי להצטרף לצוות המקצועי הוא גל אלברמן, כאשר בכל מקרה בחיפה יבדקו אופציה לצרף עוזר מאמן זר. אופציה נוספת שעלתה על הפרק בימים האחרונים היא להסב את תפקידו של ג'ובאני רוסו לתפקיד עוזר מאמן, שאף יישב על הספסל במשחקים.

בינתיים, בחיפה ממשיכים בניסיונות החיזוק כאשר ההתמקדות כעת היא בהשארתם של קרים פריי ושון וייסמן וכן בהחתמתו של טאלב טואטחה. השלושה צריכים להחזיר תשובה עד סוף שבוע כאשר שלושתם מחפשים אופציות בליגות השונות באירופה. גם עלי מוחמד, בירם כיאל ורמזי ספורי חזק על הפרק. בחיפה עשויים להציע שחקנים תמורת ספורי, כאשר אליסון דוס סנטוס, אופיר מזרחי וגיל יצחק על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully