וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גל אלברמן צפוי להודיע על פרישה בשבוע הבא

30.5.2019 / 21:07

הקשר בן ה-36, שזכה בחמש אליפויות במהלך הקריירה ושיחק רק 39 דקות בליגה העונה, עשוי להתמנות לעוזר מאמן של מרקו בלבול

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

קשר מכבי חיפה גל אלברמן צפוי להודיע בשבוע הבא רשמית על פרישה. הקשר הזמין הערב (חמישי) אנשי תקשורת ואנשי מקצוע לאירוע שייערך בחמישי הבא ולמרות שלא הודיע על זאת רשמית, גורמים המעורים בפרטים טוענים שהקשר יודיע באותו אירוע על פרישה באופן רשמי.

לוואלה! ספורט נודע שבשבוע שעבר קיבל אלברמן הצעה מהפועל באר שבע לשמש כעוזר המאמן של ברק בכר, אך הוא לא ענה להצעה ולכן מונה גיא צרפתי. גם מכבי חיפה, קבוצתו הנוכחית של אלברמן, העבירה לו הצעה לפיה הוא יהיה אחד מעוזרי המאמן של מרקו בלבול ואלברמן צפוי להשיב להצעה בקרוב. הסיכויים שאלברמן יהיה חלק מהצוות המקצועי של מכבי חיפה גבוהים.

אלברמן בן ה-36 הוא בנו של שמעון אלברמן, שחקן מכבי פתח תקוה ונבחרת ישראל בכדוריד בעבר. הקשר גדל במכבי פתח תקוה ושם גם עלה לבוגרים ב-2000. הוא שיחק אצל המלאבסים חמש שנים עד שעבר לטנריפה מליגת המשנה בספרד. אחרי חצי עונה בטנריפה, חזר לישראל וחתם בבית"ר ירושלים של ארקדי גאידמק, בה שיחק שתי עונות וחצי ואף זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ובגביע. ב-2007/8 נבחר אלברמן לכדורגלן העונה. ב-2008 ניסה שוב את מזלו באירופה ועבר לבורוסיה מנשנגלדבאך, שם שותף ב-16 משחקים בעונתו הראשונה אבל לא שיחק בכלל ב-2009/10.

ב-2010 חזר שוב לישראל וחתם במכבי תל אביב, במדיה שיחק עד 2017 וזכה איתה בשלוש אליפויות ובגביע אחד. ב-2017 ואחרי עונה במהלכה לא זכה ליותר מדי קרדיט אצל הצהובים, עבר אלברמן למכבי חיפה וחתם אצלה לשנתיים. לאלברמן יש גם 36 הופעות במדי הנבחרת ושער אחד, אותו כבש במשחק אימון מול בלארוס.

שחקן מכבי חיפה, גל אלברמן. טל לוי
אלברמן/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully