וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס גרצ'קין מעדיף את בית"ר ירושלים על פני הפועל ת"א, רוני לוי כבר עובד מאחורי הקלעים

29.5.2019 / 7:37

מגן הפועל חדרה יחתום בימים הקרובים למרות חיזור מצד ניסו אביטן, מכבי תל אביב תקבל אחוזים על מכירה עתידית. המאמן צפוי להתמנות רשמית בשבוע הבא, וגם: הסולחה בין טביב לעידן ורד

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים כבר נמצאת עמוק בתוך ההכנות לעונה הבאה, כאשר מי שמופקד על ההכנות הוא המנהל המקצועי יוסי בניון. אחד השחקנים הראשונים שצפויים להצטרף לבירה הוא המגן מקס גרצ'קין. תנאיו של השחקן מסוכמים אך עדיין אין חתימה והיא אמורה להתבצע בימים הקרובים. מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן, שאימן את גרצ'קין בחדרה, מנסה לשכנעו להצטרף להפועל תל אביב, אך השחקן בחר להצטרף לבירה. לפני מספר ימים גרצ'קין, שגדל במכבי תל אביב, סיכם עמה על התרת חוזהו. על פי הסיכום הצהובים יקבלו כ-33 אחוז ממכירה עתידית.

בתוך כך, בתחילת השבוע הבא אמור רוני לוי להתמנות רשמית למאמן. לאחר מכן יחלו לעבוד על הצוות המקצועי שיעבוד סביבו. לוי צפוי להרוויח כ-180 אלף דולר לעונה. המאמן כבר בירר פרטים על מחנה האימון של הקבוצה ויריבות האימון שנקבעו ועובר על רשימות של שחקנים זרים שהוצעו לקבוצה.

במהלך חתונתו של דן איינבינדר אתמול (שלישי) נערכה סולחה בין בעלי בית"ר לשעבר אלי טביב לבין קפטן בית"ר ירושלים עידן ורד. תחילה שוחח איתי שכטר עם טביב וליבן איתו עניינים, ולאחר מכן צירף את ורד לשיחה ארוכה. יוסי בניון לחץ את ידו של טביב בצורה קרה יחסית והמשיך לדרכו. שחקנים רבים מבית"ר, מכבי תל אביב והפועל באר שבע נכחו באירוע אתמול, שנערך במודיעין.

מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן, עם מקס גרצ'קין. ברני ארדוב
אביטן לא הצליח לשכנע אותו לעבור להפועל תל אביב. מקס גרצ'קין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully