וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "מתברר שכריס ג'ונסון חזר מוקדם מדי, זו פציעה כמו שהיתה לי"

26.5.2019 / 23:22

מאמן הפועל ירושלים התייחס באמוציונליות לפציעה של הפורוורד: "זה נוגע לי במקומות הכי עמוקים". ליאור אליהו: "הפכנו את המשחק מול באר שבע לקל"

הפועל ירושלים עשתה הערב (ראשון) צעד גדול ומשמעותי לעבר הופעה שביעית ברציפות בפיינל פור הישראלי, כשטיילה לניצחון 75:99 בבאר שבע ועלתה ל-0:2 בסדרת רבע הגמר. ניצחון ביתי ביום רביעי ישלים סוויפ ויבטיח את מקומה של מחזיקת הגביע בקרב על אליפות המדינה.

בדומה למשחק הראשון בארנה, גם הפעם בלטו הבדלי הרמות בין הסגל החסר של הפועל באר שבע לבין המכונה המשומנת של עודד קטש. למרות חסרונם של ג'ייקובן בראון וכריס ג'ונסון הפצועים, נהנו הירושלמים מבכורה מוצלחת של מלקולם גריפין (שבע נקודות ושלושה אסיסטים ב-18 דקות), כשתמיר בלאט תורם דאבל-דאבל של עשר נקודות ועשרה אסיסטים, ומשכיח את תצוגת ה-0 מ-5 שלו בשבוע שעבר.

מלקולם גריפין שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
בכורה טובה. מלקולם גריפין/דני מרון

"אהבתי את האנרגיות של מלקולם", החמיא קטש לגארד האמריקאי. "הוא הגיע לסיטואציה לא פשוטה. הוא מתאמן ברצינות ועושה הכל כדי להיות מוכן לרגע, למרות שלא שיחק עד עכשיו. האופי שלו הרבה יותר חשוב מזריקה שנכנסה או לא".

בנוגע לניצחון עצמו ולעתיד הצפוי בשלב הבא, אם וכאשר ירושלים תעפיל אליו, אמר המאמן: "הם קלעו 45 נקודות במחצית הראשונה והובילו 1:11 בריבאונד ההתקפה. אמרתי לשחקנים בהפסקה שאסור לנו להפסיד במה שקשור למאמץ, ובמחצית השנייה שמרנו טוב.אני אחראי על הדרך שבה הקבוצה הזאת משחקת. הפיינל פור היה המטרה שלנו באירופה, ונכשלנו , וזו המטרה הברורה והמיידית שלנו גם בליגה. זה לא באמת רלוונטי מי פייבוריט, וראינו את זה ביורוליג. ביום נתון כל קבוצה היא מסוכנת, ואתה תלוי בהרבה מאוד דברים. אנחנו כבר למודי ניסיון".

שחקן הפועל ירושלים כריס ג'ונסון. דני מרון
חזר מוקדם מדי? כריס ג'ונסון/דני מרון

השאלה בנוגע למצבו של ג'ונסון סחטה מקטש תשובה אמוציונלית: "מתברר שהוא חזר מוקדם מדי, ואנחנו מקווים שזו רק הבעיה הזאת - ושלא נגרם נזק שהוא ימשוך לזמן רב. זה נוגע לי במקומות הכי עמוקים. זו אותה פציעה כמו שהייתה לי, אבל לו יש עוד סיכוי להינצל. בכל פעם שהוא סבל במשחק, הרגשתי את הכאב בסחוס שלי. אני ממש מקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר. הקריירה שלו יותר חשובה, ואנחנו ממש אוהבים אותו".

ליאור אליהו, שהספיק לתרום שמונה נקודות, שישה ריבאונדים ושבעה אסיסטים ב-16 דקות בלבד, סיכם את הערב: "זה היה משחק מאסט מבחינתנו, והפכנו אותו לקל. שני המשחקים היו די דומים. בכמה דקות טובות הצלחנו לברוח. תמיר בלאט מחפש את המסירה קודם כל, ואין כיף יותר מאשר לשחק עם מישהו שאוהב לעשות את השחקנים שלצידו לטובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully