וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה תנסה לשאול את עומרי גלזר ממכבי חיפה, מתיאוס צפוי לעזוב

26.5.2019 / 20:08

אורי גוטמן מעוניין בשוער, שמצידו רוצה לשחק עונה שלמה כשחקן הרכב קבוע. הבלם מחוזר על ידי הפועל תל אביב, ניית'ן אודווה ביקש לעזוב

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שמינתה את אורי גוטמן למאמנה החדש, הפועל חדרה כבר מתחילה לחשוב על סגל השחקנים לקראת העונה הבאה. מה שכבר ברור הוא שהקשר האנגלי ניית'ן אודווה לא ימשיך בקבוצה. אודווה, שהגיע רק בחודש ינואר, הודיע לראשי המועדון שהוא מבקש לעזוב את הארץ והאופציה להאריך את חוזהו לא תמומש.

מעבר לכך, בקבוצה יחלו כעת בחיזוק לקראת העונה הבאה, כאשר גוטמן יקבע את נושא הרכש. למרות שחתם על חוזה לעונה נוספת, אוסטין אג'ידה עשוי למצוא עצמו נאבק על חולצת השוער הראשון, כאשר בחדרה יפנו למכבי חיפה כדי לנסות לשאול את עומרי גלזר בעונה הבאה. גלזר רוצה מאוד לצאת ולשחק עונה שלמה כשוער ראשון, ובחיפה יצטרכו לקבל החלטה לגביו. המאמן החדש גוטמן מכיר את גלזר ומעריך אותו מאוד והשוער עשוי לעשות את המעבר שעשו כמה משחקני חיפה העונה, ובראשם מוחמד אבו פאני שחזר לשורות הירוקים בינואר אחרי תקופה נהדרת בחדרה. אם גלזר לא יגיע, בחדרה עשויים לנסות ולשאול לעונה נוספת את חביב אוחיון, אבל הפעם להעניק לו קרדיט רחב יותר.

בנוגע לבלם הספרדי דויד מתיאוס, הרי שבחדרה מעוניינים מאוד לראותו ממשיך, אבל הוא מחזיק בהצעה מהפועל תל אביב וייתכן מאוד שיחבור לניסו אביטן.

עומרי גלזר שוער מכבי חיפה לצד אטיין ריינן. טל לוי
יהיה שוער ראשון בחדרה? עומרי גלזר/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully