וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה על מינויו של רוני לוי למאמן הקבוצה

6.6.2019 / 10:00

אחרי דחייה של כמה שבועות בהודעה הרשמית על חתימתו של המאמן, הגיעה סוף סוף ההכרזה. לוי בן ה-52 חוזר לקדנציה שלישית בבירה ויחליף את ניר קלינגר. לוי: "ניאבק על כל התארים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של רוני לוי כמאמן הקבוצה. לוי בן ה-52 חוזר לקדנציה שלישית בבירה, אחרי שכבר אימן את הצהובים-שחורים כחצי שנה ב-2011 ולאחר מכן עמד על הקווים מדצמבר 2013 עד קיץ 2014. לוי מחליף בתפקיד את ניר קלינגר והוא יהיה המאמן השלישי של בית"ר ירושלים בתקופה הקצרה בה משה חוגג משמש כבעלים, המגעים עמו החלו כבר לפני כמה שבועות ולאורך תקופה ארוכה הוא נחשב לפייבוריט של המנהל המקצועי החדש, יוסי בניון.

לוי, שחתם לעונה עם אופצייה לעונה נוספת, אמר לאחר החתימה: "שמח ומלא מוטיבציה לאמן את בית"ר ירושלים, מועדון גדול וחשוב בכדורגל הישראלי, אני מודע לאחריות ואעשה הכל כדי להשיב את בית"ר למקום הראוי לה. רוצה להודות לבעלים משה חוגג, לאלי אוחנה וליוסי בניון על האמון ומשוכנע שיחד נוכל לעמוד במשימות העומדות לפנינו. מבטיח לקהל הגדול של בית"ר שהוא יראה קבוצה טובה, מחויבת וחזקה שתאבק על כל התארים".

המנהל המקצועי יוסי בניון הוסיף: "אני שמח על החתמתו של רוני לוי, ללא ספק מדובר באחד המאמנים הכי טובים שיש בכדורגל הישראלי. אני משוכנע במאה אחוז כי רוני הוא האדם והמאמן המתאים ביותר להוביל את הדרך אותה אנו מתווים במועדון בסדר גודל שלנו. אני בטוח שיחד עם רוני נגיע למקומות אליהם אנו שואפים".

לוי אימן בעבר את מכבי חיפה (שתי קדנציות), מכבי פתח תקוה, ומכבי נתניה בישראל, וכן את אוניראה אורזיצ'ני וסטיאווה בוקרשט הרומניות, ואנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית (שתי קדנציות). את עיקר ההצלחה שלו על הקווים, קצר בקדנציה הראשונה בחיפה, אז זכה בשלוש אליפויות. ב-2016 הוא זכה עם הירוקים גם בגביע המדינה.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
חוזר לטדי. רוני לוי/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully