וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 אלף אוהדי בית"ר יגיעו למשחק נגד אתלטיקו, קלינגר לא מזלזל

21.5.2019 / 8:36

טדי צפוי להתמלא במשחק המסקרן מול סגנית אלופת ספרד (19:30), המאמן הראה קטעי וידאו של היריבה, החולצות של גריזמן וגודין מבוקשות

עמר בנוביץ

עיקרי הדברים

- 25 אלף צופים צפויים להגיע לטדי הערב.

- קלינגר: "חייבים להיראות בצורה מכובדת"

- הכי מבוקשים אצל שחקנים: חולצות של גריזמן, קוסטה וגודין.

seperator

בית"ר ירושלים השלימה את ההכנות האחרונות שלה לקראת משחק הידידות המסקרן נגד אתלטיקו מדריד (19:30, ערוץ הספורט). נכון להבוקר נותרו כמה אלפי כרטיסים אחרונים למשחק שייערך בטדי מלא. נושא השאטלים נפתר אתמול כאשר עיריית ירושלים לקחה על עצמה את הסעות האוהדים, אך במשטרה חוששים מעומסי תנועה כבדים בתוך העיר ובדרכים המובילות אליה וממליצים לקהל להקדים ולהגיע לאיצטדיון. ההערכה היא שלפחות 25 אלף איש יהיו הערב בטדי.

בצד המקצועי, ניר קלינגר הראה לשחקניו קטעי וידאו ממשחקי אתלטיקו מדריד. קלינגר לא התייחס לשחקנים ספציפיים אלא שם דגש על התנועה, הצטרפות ומצבים נייחים. המאמן אמר לשחקנים בנוגע לאסיפה שלשום: "צחקתם שאמרתי שאעשה וידאו של אתלטיקו? אפילו לא שמתי לב, בכל מקרה התכוונתי לזה ברצינות, אנחנו צריכים להיראות בצורה מכובדת".

עוד באותו נושא

בסגל מלא: אתלטיקו מדריד נחתה בישראל לפני המפגש עם בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
החולצה שלו הכי מבוקשת. אנטואן גריזמן/רויטרס

עידן ורד ומיקי סירושטיין יישבו על ספסל הקבוצה אך לא צפויים לקחת חלק במשחק. המועדונים סיכמו על כך שיתאפשרו 11 חילופים לכל צד. אחד הדיונים באימונים האחרונים היה מאיזה שחקן שווה לקחת חולצה בסיום. השחקנים בונים על כך שלכל שחקן אתלטיקו ישנן שתי חולצות, כאשר המבוקשות ביותר הן של אנטואן גריזמן, דייגו קוסטה וגודין.

בימים הקרובים אמורים אלי אוחנה ויוסי בניון להודיע לניר קלינגר כי הוא לא ימשיך במועדון ומי שיתמנה באופן רשמי יהיה רוני לוי. בבית"ר עוקבים אחרי מספר זרים פוטנציאליים ויגבירו את המו"מ עם כמה מהם לאחר סיום הליגות באירופה. בשלב זה, בבית"ר מחפשים אך ורק שחקנים חופשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully