וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור ג'אן: "גם אם הייתי משחק 90 דקות ומבקיע 20 שערים הייתי מרגיש פספוס"

20.5.2019 / 9:19

גם בהרכב שני בני יהודה שוב פירקה את נתניה ("לא נעים"), אבוקסיס ניחם את דראפיץ', הלהיט דור ג'אן מסביר למה זה ניצחון שממחיש עונה שלמה

יוסי אבוקסיס חוגג זכייה בגביע המדינה עם בני יהודה/צילום ועריכה: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- בני יהודה שוב הרחיקה את נתניה מאירופה: "לא נעים לראות את הפרצופים שלהם"

- יוסי אבוקסיס מסביר מדוע פתח עם הרכב משני

- דור ג'אן הלוהט מדבר על הכושר האישי שלו ועל האופי הייחודי של הקבוצה

בבני יהודה הודו אתמול (ראשון) בסיום הניצחון על מכבי נתניה (0:2) כי באזור חדרי ההלבשה חשו באי נעימות כלפי היריבה לאחר הנצחונות בגביע ואתמול, שהרחיקו את הקבוצה של דראפיץ' וברדה מאירופה. שחקנים בקבוצה אמרו: "לא נעים לראות את הפרצופים של נתניה, גם ככה אחרי הגביע הם היו עם הראש באדמה. מאחלים להם שיעלו לאירופה, הם עשו עונה גדולה בדיוק כמונו".

יוסי אבוקסיס התייחס לנושא בסיום: "זה הכדורגל. מצד אחד ברור שזה היה חשוב לנתניה אבל אנחנו ספורטאים. כל המחליפים היו רעבים מאוד וחיכו לצ'אנס שלהם. זה חבר'ה שבאים טוב, שמחים בניצחונות, חלק אמיתי מהקבוצה. שיחקנו מצויין, יכולנו אפילו להגדיל את התוצאה. ניצלנו את הדאון של נתניה, באנו לשחק בשביל הכבוד והספורטיביות, לא בשביל אף קבוצה אחרת".

על החילופים שעשה: "חלק לא שיחקו כי היו פצועים, חלק היו מפורקים מה-120 דקות. אם הייתי משחק בהרכב הכי חזק, היינו מפסידים במשחק. חלק עוד בגביע, חלק מותשים, אלה שקיבלו צ'אנס עשו את השינוי והוכיחו לי שהם ראויים. בכלל, גם בכל המשחקים שלא לקחנו נקודות לאחרונה היינו לא פחות טובים מהיריבה. נגד חיפה היינו צריכים להוביל חצי ראשון 1:4. ולאורך כל הפלייאוף היינו טובים. הוכחנו שאנחנו קבוצת כדורגל טובה שמשחקת עד הסוף, זה לפעמים לא פחות חשוב".

השיחה עם דראפיץ' לפני המשחק: "דיברנו על הגמר, שאני לאורך השנים הפסדתי הרבה פעמים בפנדלים. סלובו בחור שאני אוהב ומכבד, זה הכדורגל, לפעמים זה גם מוכרע על מזל".

שחקני בני יהודה חוגגים עם הקהל, עמית ביטון. לילך וייס רוזנברג
לא מפסיקים לחגוג. בני יהודה/לילך וייס רוזנברג

הלהיט של בני יהודה לאחרונה, דור ג'אן, אמר בסיום: "זה לא פשוט להגיע ככה אחרי זכייה בגביע, משחק של 120 דקות עם פנדלים, מתח ושחקנים מסיימים תפוסים, ופתאום לעלות לשחק היום. עדיין, ראינו קבוצה מסודרת ומאורגנת שבאה מוכנה ודרוכה, צריך להחמיא לצוות שהכין אותנו כמו שצריך ושמר אותנו על מתח.

"המשחק היה בעצם מראה לעונה של בני יהודה, תמיד אמרו שאנחנו אנדרדוג, בתחילת העונה אמרו שנצטרך לשרוד בליגה, היו בטוחים שנעוף נגד מכבי בחצי גמר, אבל אנחנו ממשיכים בשלנו ועושים דברים גדולים השנה".

ברמה האישית אמר: "אני מקווה לא לעצור. כולנו פורחים, ככה גם יובל אשכנזי ושחקני הגנה שלא מקבלים מספיק הכרה. אני לא מתעסק באם מגיע לי דקות או לא, יכולתי לשחק יותר ולהבקיע פחות, אני חושב שתמיד ארגיש פספוס, גם אם אשחק 90 דקות ואבקיע 20 שערים ארגיש פספוס שלא הבקעתי 25. משחק כזה אחרי הגמר גביע לשמור על שער נקי זה לא מובן מאליו. אנחנו חברים טובים ומגובשים, זה נותן את אותותיו במגרש".

לגבי העתיד: "אני מאמין שיהיו שינויים ויבנו קבוצה טובה. דברים הולכים לי כרגע יותר בקלות ואני לא יודע בדיוק את הסיבה. זה הרבה בגלל המעטפת - הצוות המקצועי, החברים לקבוצה, המשפחה, החברה והחברים, יש לי מעטפת שאני מאחל לכל שחקן".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully