וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר באימון: "נראה וידאו של אתלטיקו". שחקני בית"ר ירושלים החלו לצחוק

19.5.2019 / 19:40

המאמן נערך בשיא הרצינות למשחק הראווה מול הספרדים והפתיע את שחקניו: "נלמד את השיטה ואת המצבים הנייחים כדי שלא נתבזה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות אחרי משחקו האחרון של יוסי בניון

אתלטיקו מדריד תנחת מחר (שני) בישראל לקראת משחק הראווה מול בית"ר ירושלים ביום שלישי באצטדיון טדי. אתלטיקו אמורה להגיע בסגל מלא, כולל כל הכוכבים, ותשתכן במלון בתל אביב. דייגו סימאונה יגיע יחד השחקנים קוקה, סאול ותומאס פארטיי ביום שלישי בבוקר לבאר שבע כדי להעביר אימון דוגמה לילדי האקדמיה של הפועל באר שבע. אתלטיקו תשהה בישראל פחות מיומיים ותעזוב בבוקר שלאחר המשחק.

מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר נערך בשיא הרצינות למשחק עם הספרדים. באימון הקבוצה אמר היום לשחקנים: "מחר נראה וידאו של אתלטיקו". השחקנים החלו לצחוק וחשבו שהמאמן מתלוצץ, אבל הוא מיד הבהיר: "אני רציני, נראה וידאו על איך הם משחקים, איזו שיטה ובעיקר על המצבים הנייחים, כדי שלא נתבזה. הולך להיות אצטדיון מלא או כמעט מלא, חלק באים בגלל אתלטיקו אבל גם בגלל בית"ר, אנשים שילמו הרבה מאוד כסף על המשחק הזה ומגיע להם שנופיע בצורה מכובדת".

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
גם הוא בהכנות אחרונות למשחק. יוסי בניון/דני מרון

מי שלא אמורים לשחק מחר הם עידן ורד שמחלים מפציעה בכף הרגל ומיקי סירושטיין הנמצא בשלבי החלמה מהניתוח במיניסקוס. המאמן צפוי לשתף כמה שיותר שחקנים, כולל יוסי בניון שחזר להתאמן עם הקבוצה בימים האחרונים.

לאחר המשחק יתחילו בבית"ר באופן רשמי בהכנות לעונה הבאה, כאשר בשלב ראשון יודיעו למאמן ניר קלינגר כי אינו צפוי להמשיך במועדון. רוני לוי צפוי להתמנות רשמית בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully