וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה הודיעה על מינויו של מסאי דגו למאמן הקבוצה

19.5.2019 / 20:59

מאמן הפועל פתח תקוה בעונה החולפת חתם לעונה אחת ואמר: "אני מגיע בלב שלם ועם רצון גדול להצליח. מודה לאיזי שרצקי על האמון". אמיר בן שמעון חתם לעונה, מוחמד עוואד על הכוונת

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על הפועל תל אביב

עירוני קרית שמונה הודיעה היום (ראשון) על מינויו של מאמן הפועל פתח תקוה, מסאי דגו, למאמן הקבוצה. אחרי שנפגש עם יו"ר המועדון, איזי שרצקי, חתם דגו על חוזה לעונה אחת במועדון הצפוני. דגו אמר לאתר הרשמי של עירוני קרית שמונה לאחר החתימה: "שמח להצטרף למועדון הכדורגל עירוני קרית שמונה. מגיע בלב שלם ועם רצון גדול להצליח ומודה לאיזי שנותן לי את האמון להצעיד את המועדון הזה למקום לו הוא ראוי".

מסאי דגו עירוני קרית שמונה. אתר עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
ברוך הבא לקרית שמונה. מסאי דגו/אתר רשמי, אתר עירוני קרית שמונה

מי שאמור לשמש כעוזרו של דגו הוא רן קוז'וך. דגו ואיזי שרצקי יקבלו החלטה לגבי כמה שחקנים כבר בימים הקרובים כאשר לוי גרסיה ו-ואלון אחמדי צפויים להישאר. בנוסף, בקבוצה ינסו לצרף כמה צעירים כישרוניים כאשר שמו של שגיא דרור מפתח תקוה עלה כאפשרות אצל גורמים בסביבת המאמן, אך בשלב זה בקרית שמונה עדיין לא קיבלו בהנהלה המלצה מדגו לגבי הקשר הכישרוני.

מספר שעות אחרי ההודעה על המינוי שלו, דגו ביצע החתמה ראשונה: אמיר בן שמעון המגן השמאלי של הפועל קטמון מהלאומית חתם במועדון לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת. בן שמעון, 25 (1.80), שיחק וגדל במ.ס אשדוד והיה אחד מהשחקנים הבולטים של קטמון. במועדון יבחנו גם את מעמדו של מוחמד עוואד ואם יבינו שהוא עשוי לעזוב את מכבי חיפה ינסו לצרפו, כך לפי גורמים בפתח תקוה המקורבים למאמן.

אמיר בן שמעון. אתר רשמי
ההחתמה הראשונה של דגו. אמיר בן שמעון/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully