וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכת הגומש: הורליו גומש רוצה גביע עם ווטפורד לפני שיהפוך לכומר

18.5.2019 / 13:00

עם 0 דקות ליגה ואחרי שהצהיר כי "99 אחוזים שאפרוש בקיץ כדי להיות כומר וסוכן שחקנים", כל משחק גביע הפך להופעת פרידה בפוטנציה. אבל הורליו גומש, האיש שהיה גיבור קאלט בטוטנהאם והפך לגיבור-על בווטפורד, דאג להאריך את החלום ובכה כל הדרך אל הגמר

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מנצ'סטר סיטי חוגגת אליפות

ב-15 בפברואר, ביום הולדתו ה-38, עלה הורליו גומש למשחק החוץ מול ק.פ.ר בשמינית גמר הגביע, בידיעה כי זו עשויה להיות ההופעה האחרונה בקריירה שלו. "אף פעם אי אפשר לדעת, אבל 99 אחוזים שאפרוש בסיום העונה", הכריז שוער ווטפורד לפני כשלושה חודשים בראיון ל"אינדפנדנט" שפורסם בבוקר המשחק. ולאור העובדה כי בליגה הוא לא מקבל דקות, כל שלב בגביע הפך להיות משחק פרישה בפוטנציה.

גומש ידוע ככדורגלן סנטימנטלי, ובעבר טענו כלפיו כי הבכי מגיע כתוצאה מחוסר היכולת שלו להתמודד עם הלחץ. זו לא הייתה הסיבה הפעם. את הביקור בלופטוס רואד הוא סיים עם דמעות וניצחון 0:1. חודש ויום לאחר מכן, ברבע הגמר מול קריסטל פאלאס, עלה גומש למשחק הביתי האחרון שלו בוויקראג' רואד. גם אותו צלח עם ניצחון 1:2 ובכה מהתרגשות כאשר נפרד מהאוהדים. הדמעות ליוו אותו גם לוומבלי, שם כשל בעבר, אבל הפעם חגג עם ווטפורד ניצחון 2:3 על וולבס בחצי הגמר והעפלה לגמר ראשון מאז 1984.

אם יפתח ואם לא, ותהא התוצאה אשר תהא - היכונו לים של דמעות גם בגמר.

הורליו גומש שוער ווטפורד במשחק הביתי האחרון. GettyImages
בוכה בקלות. הורליו גומש הנרגש לאחר המשחק הביתי האחרון שלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully