וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ירדן שועה נזרק מאימון הקבוצה

15.5.2019 / 16:53

אחרי שחזר מהשעייה רק בשבוע שעבר, החלוץ שוב נשלח למקלחת מוקדמת על ידי מרקו בלבול אחרי שהעיר לחבריו בצורה לא יפה באימון. גוסטבו בוקולי עוזב את המועדון: "תמיד יהיה הבית שלי"

מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: דוד רוזנטל בטור דעה על ההתנהלות של הפועל תל אביב

אחרי שחזר מהשעייה רק בשבוע שעבר, ירדן שועה שוב לא השלים היום (רביעי) אימון שלם במכבי חיפה ולפני סיומו שלח אותו המאמן מרקו בלבול למקלחת מוקדמת. בלבול לא אהב את העובדה ששועה העיר לחבריו בצורה לא יפה במהלך האימון, ואחרי דין ודברים הורה לו לרדת מכר הדשא.

זוהי כידוע לא הפעם הראשונה בה שועה נשלח החוצה לפני סוף האימון, ובהנהלה מתכוונים לבצע שיחה נוקבת עם השחקן על התנהגותו. כזכור, שועה הושעה אחרי שזרק את חולצת המועדון על הדשא וחזר מההשעיה הזאת רק בשבוע שעבר.

מי שלא שותף באימון הוא מוחמד עוואד, שעדיין מרצה עונש פנימי של השעייה בעקבות היריקה על יהב גורפינקל מהפועל חדרה. החלוץ צפוי לחזור בסוף השבוע לאימונים, אבל כמובן לא יוכל להיות חלק מהסגל למשחק נגד מכבי תל אביב. תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את עואד לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי ספורטיבית. הדיון ייערך מחר וההערכה היא שבית הדין עשוי לתת לו עונש נוסף, ולמעשה להרחיקו עד תום העונה.

שחקן מכבי חיפה ירדן שועה חוגג. אדריאן הרבשטיין
שוב מסתבך. ירדן שועה/אדריאן הרבשטיין

בעניין אחר, מכבי חיפה הודיעה שאחרי 15 שנה במועדון, גוסטבו בוקולי החליט לעזוב את המועדון. הברזילאי הודיע לראשי המועדון לפני מספר חודשים כי בכוונתו לעבור לתפקיד בו יוכל לעזור לקהילות נזקקות ולבצע פרויקטים חברתיים בקהילת "אוניברסל". בוקולי אמר לאתר הרשמי: "אני מתנדב המון שנים בקהילה הזו, אבל בסוף השנה שעברה ביקשו ממני לעבוד בה באופן מלא. התלבטתי המון, כי מכבי היא הבית שלי, אבל מצד שני אני רוצה לתרום לקהילה ככל האפשר. אחרי 18 שנה בישראל, בהן קיבלתי כל כך הרבה אהבה, הגעתי עם עצמי להבנה שלהתעסק רק בכדורגל זה יהיה סוג של פספוס. מכבי ביקשה שאשאר עד סוף העונה וכמובן שנשארתי באהבה גדולה. זה הזמן להיפרד כאיש שעובד במכבי חיפה, אבל המועדון הזה יהיה תמיד הבית שלי ואני ירוק לנצח".

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר לאתר הרשמי: "בוקולי הודיע לנו שהוא עוזב ויוצא לדרך חדשה. אנו מאחלים לגוסטבו הצלחה, מודים לו על תרומה אדירה ודלת מכבי חיפה שהפכה לביתו בישראל, תמיד תהייה פתוחה עבורו".

יניב כהן, מנהל מחלקת הנוער אמר: "גוסטבו בחר בדרך חדשה והוא היה נחוש לצאת לדרך הזו כבר תקופה לא קצרה. אנחנו במחלקת הנוער נהנינו משירותיו והיינו מאוד רוצים שימשיך, אך אנחנו מכבדים את ההחלטה שלו. אני בטוח שגוסטבו עוד יחזור למכבי חיפה, החיידק הזה גדול ממנו".

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
עוזב את מכבי חיפה. גוסטבו בוקולי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully