וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ברקוביץ' תקף את הפועל חיפה: "בושה איך שהתייחסו אליי"

14.5.2019 / 21:20

בנו של איל ברקוביץ' העלה פוסט באינסטגרם בו יצא נגד המועדון: "אנשים אולי מקנאים בשם המשפחה שלי ורוצים לפגוע בהצלחתי"

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אבי בוחבוט אחרי הניצחון של מ.ס. אשדוד על הפועל חיפה

נדמה שהצרות ממשיכות לנחות היום (שלישי) על הפועל חיפה. לאחר התפוצצות הפרשה החדשה של גבריאל תמאש מוקדם יותר, גם שחקן הקבוצה ליאור ברקוביץ', בנו של כוכב העבר איל ברקוביץ', יצא נגד המועדון עם פוסט באינסטגרם.

ברקוביץ' העלה תמונה עם חולצת המשחק שלו בהפועל חיפה בו רואים את שמו בגב החולצה וכתב: "אני מעלה את התמונה הזאת של החולצה, שתראו את שם המשפחה שלי שאולי אנשים מקנאים בשם ורוצים לפגוע בהצלחתי . השבוע הסתיימה לה עוד עונה, ראשונה בה אני נחשב שחקן בוגרים בהפועל חיפה. לצערי לא קיבלתי את ההזדמנות. בתור שחקן בית של המועדון אני רוצה לומר שזו בושה איך שהמועדון התייחס אליי, אולי זה בגלל ששחקני בית לא מעניינים אותם. אני אצא לאתגר חדש ומקווה שאולי בעתיד ירצו ברקוביץ' אדום".

הפוסט המלא של ליאור ברקוביץ' באינסטגרם

בעניין אחר, הבעלים יואב כץ צוטט באתרים השונים והתייחס לשכרות של גבריאל תמאש במסיבת יום העצמאות של צחי נקש. כץ סיפר שתמאש אמר לו אחרי ובזמן האירוע ששמו לו חומר הרגעה בכוס.

צחי נקש, אמיר הברפלד וניסים בילי הגיבו באופן רשמי לדברים ואמרו: "הדברים שנאמרו בכתבה הינם הזויים ומגוחכים. אני לא חושב שיש מישהו שמאמין למה שנכתב בכתבה. מבלי לרדת לפרטים, אספר רק שבמהלך *מסיבה פרטית* השחקן השתכר לחלוטין ולצערנו איבד שליטה. מתוך אהבה לשחקן, ובאופן טבעי מפאת פרטיותו, נסתפק רק בציטוט הודעת ההתנצלות מגבי תמאש, שנשלחה אלינו למחרת המסיבה, בשעה 12:41 בווטסאפ ואני מצטט (בתרגום חופשי מאנגלית): 'אני מצטער כפרה, מצטער מאוד, שגרמתי לאנשים מסביבי לצער, וזה לא היה בסדר'. אנו מקבלים את התנצלותו של תמאש ומבחינתנו האירוע מאחורינו. אין דנים אדם בשעת משבר. ייתכן שיש גורמים משועממים בקבוצה *שראו יותר מידי סרטי ריגול* ושיש להם אינטרס לספר בדיות ושקרים מגוחכים, ודי לחכימא ברמיזא. אמיר ניסים וצחי".

בנוסף, צירפו השלושה צילום של הודעה של תמאש שאכן מתנצל בפניהם על התנהגותו במסיבה.

גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה, פלייר. יוסי ציפקיס
התנצל בפני השלושה על התנהגותו במסיבה. גבריאל תמאש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully