וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ביקשה מהמנהלת להפסיק לשבצה למשחקים בשעות הערב המאוחרות

14.5.2019 / 20:35

המועדון ערך פגישה במשרדי המנהלת בנושא שעות המשחקים. אסף בן דב: "לימים ולשעות המשחקים השפעה קריטית על הפופולריות של הענף"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

האם ליגת העל תעבור מהפכה בכל הנוגע לשעות וימי המשחקים? ביוזמתה של מכבי חיפה נערכה היום (שלישי) פגישה במשרדי מנהלת הליגה בנושא שעות המשחקים בליגת ג'פניקה. מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, הציג בפני יו"ר המנהלת ארז כלפון ובפני מנכ"ל המנהלת את הסקר שנערך לאחרונה על ידי המועדון בקרב 2,365 אוהדי הקבוצה, שבו התבקשו האוהדים לסמן את השעה המועדפת עליהם למשחקי הליגה.

מתוצאות הסקר עלה כי 48% מהמשיבים סימנו את השעה 18:00 ביום שבת, בעוד שמשחקי הערב המאוחרים בשבת (20:00) זכו לתמיכה של 28% בלבד. דווקא היום שנבחר על ידי מנהלת הליגה ליום בו משוחק "המשחק המרכזי" - יום שני בשעה 21:00, סומן על-ידי 6% בלבד מאוהדי הירוקים. בעקבות הסקר פנו במועדון למנהלת הליגה וביקשו להפסיק לשבץ את הקבוצה בשעות הערב המאוחרות, ולנסות עד כמה שניתן לשבץ את משחקי הקבוצה בשעה 18:00.

בפגישה הובהר כי שעות המשחקים שנקבעו על ידי זכיין השידור מביאה את חיפה ואת יתר הקבוצות בכלל לשחק בשעות בהן הן מאבדות חלק מהקהל. "לימים ולשעות המשחקים השפעה קריטית על הפופולריות של הענף הזה בשנים הקרובות", אמר בן דב במהלך הפגישה, והוסיף: "בעבר, ילדים הגיעו למשחקים שנערכו בשעה 15:00 ,17:00, 18:00. המשחקים בשנים האחרונות מתקיימים בשעות מאוחרות מאוד ורוב הצופים הם מבוגרים".

מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב. אדריאן הרבשטיין
אסף בן דב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully