וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שערורייה" בארה"ב: שדר ESPN חשף ב"ספורטסנטר" מה יקרה ב"משחקי הכס"

14.5.2019 / 11:34

חובבי "משחקי הכס" רתחו מזעם: השדר מייקל איבס סיפק ספוילר לפרק 5 עוד לפני שהוא שודר בחוף המערבי. "יש להגלות אותו מהמסך", דורשים הצופים

טריילר העונה השמינית של "משחקי הכס"/HBO

חובבי "משחקי הכס" נאלצים להתמודד עם מכת הספוילרים כבר שנים ארוכות. כמובן שהדרך הכי יעילה להימנע מלגלות פרטים חשובים עוד לפני הצפייה היא לראות את הפרק מיד עם צאתו, אבל מה לעשות, לא כולם יכולים, לא כולם רוצים, יש כאלה שרוצים לראות את כל הפרקים בצפיית בינג', יש כאלה שמחכים לבן הזוג או בת הזוג על מנת לצפות ביחד, ומעריצי הסדרה כבר למדו שיטות כיצד להילחם בתופעה: בראש ובראשונה להתרחק מהרשתות החברתיות! כמו כן כבר קיימת מוסכמה חברתית להימנע מספוילרים, כשברור שמדובר בחוסר אחריות לחשוף פרטים מהפרק האחרון, לפחות ליממה אחת, וגם אז לנהוג ברגישות.

משחקי הכס עונה 8 פרק 5. הלן סלואן, HBO,
רק מתוך נימוס ואחריות לא נחשוף מה הספוילר. "משחקי הכס"/הלן סלואן, HBO

את כל זה, כנראה, לא ידע שדר ESPN מיקל איבס, שהצליח אתמול בלילה (בין ראשון לשני) לשלב בין שני האירועים הטלוויזיוניים הגדולים: משחק 7 בסדרת חצי גמר המזרח בין טורונטו לפילדלפיה, לפרק 5 בעונה האחרונה של "משחקי הכס". בזמן שהוא שידר את תקציר המשחק, השדר השתמש באנלוגיה מהסדרה על מנת להמחיש את עוצמת האירועים של המשחק. הבעיה: איבס אמר את הדברים שעה אחרי שראה את הפרק, ושעתיים לפני שהפרק שודר בחוץ המערבי (בגלל הבדלי השעות בארצות הברית). וכך צופים מהחוף המערבי, שבסך הכל רצו לראות אירוע ספורט, נאלצו לקבל ספוילר, עוד לפני שהפרק שודר, וזאת בכלל כשהם צופים בתקציר של משחק כדורסל.

מתוך אחריות והבנה ללב הצופים בישראל, לא נאמר בדיוק מה אמר השדר ואיך הרס לצופים (רק נציין שהתייחס לאיזשהו קרב ומאבק מכריע), אבל כמובן שהדבר עורר זעם עצום בקרב הצופים בארצות הברית. "איבס, כשאני פותח 'ספורטסנטר', אני רק רוצה לראות ספורט, ולא ספוילרים!" צייצו לשדר. באתר "barstoolsports" נכתב ש"מאחר שהוא לא מכיר את הקודים החברתיים, יש להגלות את איבס משידורי הספורט, ומהמסך שלנו בכלל".

עוד באותו נושא

צופים במשחקי הכס? כך תוודאו שלא יעשו לכם ספוילרים

לכתבה המלאה
מייקל איבס. צילום מסך
מה? אתה? עושה?! איבס/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully