וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "לא הייתי עצבני, את ז'ליקו אוברדוביץ' לא שואלים על זה"

13.5.2019 / 22:36

מאמן הפועל ירושלים התייחס לשאלה מדוע הרבה להתלונן במהלך ה-69:76 מול בני הרצליה. שיבק: "אנחנו חייבים לשמור על אופטימיות"

בניגוד לשמונת משחקי הליגה הקודמים בסיבוב השלישי, שבהם קלעה הפועל ירושלים 100.1 נקודות בממוצע, הפעם זה היה קשה יותר ויעיל פחות, אבל היא ניצחה הערב (שני) בהרצליה 69:76 וקירבה את אריק שיבק ושחקניו לליגה הלאומית.

בני הרצליה, שבעקבות ההפסד ירדה אל מתחת לקו האדום, נהנתה כמיטב המסורת מהצגה של ג'רום דייסון נגד האקסית (25 נקודות) ואף הוליכה 30:38 כשנותרו שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה, אבל עד הירידה להפסקה היא ספגה ריצת 10:0 ולא שבה להוביל עוד במשחק, אך שהצליחה להגיע לדקות האחרונות בשוויון.

"אני מאוכזב", הודה המאמן שיבק בסיום. "היינו במשחק לכל אורכו. הצלחנו להוריד את הסקור של ירושלים. ידענו שנצטרך את השחקנים במיטבם, אבל מול הקבוצות הגדולות והטובות אסור לאבד ריכוז כי אתה נענש. כשאתה מאמן קבוצת תחתית, אתה חייב לשמור על אופטימיות ולקחת את הדברים שעשית טוב גם למשחק הבא".

בשני המשחקים שנותרו לה - ביום חמישי באילת וביום שני מול הפועל באר שבע - תצטרך הרצליה לנצח פעם אחת יותר מאשר עירוני נהריה כדי לשרוד. "מה זה משנה אם אני מאמין בסגל או לא?", שאל שיבק והסביר: "שני מחזורים לסוף, עם מאמן שהגיע לפני חודשיים וחצי - זה הסגל שיש, ואיתו נצטרך לעשות הכי טוב שאפשר. אנחנו הולכים למשחקים שהם מלחמת עולם ספורטיבית".

דייסון: "לא באתי להוכיח משהו, רק נהניתי מהמשחק. לא היה בזה שום דבר אישי. תמיד אכבד את אוהדי ירושלים. הם תמיד מופיעים, והיה טוב לראות אותם. כל הפסד הוא מאכזב, ואנחנו מנסים להתגבר על זה".

בצד המנצח החמיא המאמן עודד קטש ליוגב אוחיון: "הוא בכושר מצוין, והוא שחקן מפתח אצלנו. לא הופתענו מהקושי. זו קבוצה שנלחמת על חייה. לא בכל יום אנחנו יכולים לבנות על אחוזי קליעה מטורפים, וצריך לתת להם קרדיט על ההגנה, אבל היום שמרנו טוב בהגנה לאורך רוב המשחק".

כשנשאל על ריבוי הטרוניות שלו כלפי השופטים במהלך המשחק, השיב קטש: "לא הייתי עצבני, מאמנים מדברים עם שופטים, זה מה שהם עושים. את ז'ליקו אוברדוביץ' לא שואלים על זה, וגם לי מותר"...

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ניצחה 69:76 את בני הרצליה

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. אלן שיבר, אתר מנהלת הליגה, אתר רשמי
קטש/אתר רשמי, אלן שיבר, אתר מנהלת הליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully