וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: ריאל מול שאר העולם

איזי עין -דור

18.12.2002 / 14:29

זה יקרה הערב (22:30) בסנטיאגו ברנבאו במשחק שיחגוג 100 שנים למועדון המפואר. מי לא יהיה שם. איזי עין-דור מצפה ומתרגש יחד עם כל המדרידיסטים

ריאל מדריד חוגגת מאה וכל העולם חוגג איתה. שלשום נקבע כי במשחק שיסיים את חגיגות הסנטינל של המועדון, ישתתף גם השחקן האיטלקי הנערץ ביותר בעשור האחרון, רוברטו באג'יו. קשרה של ברשיה, יחליף בהרכב את כריסטיאן ויירי, האיטלקי הפצוע של אינטר ויצטרף לנבחרת שאר העולם חזקה במיוחד, אותה יאמן אלוף העולם לואיס פליפה סקולארי.

הכרטיסים לאירוע, שיתקיים הערב ב-22:30 (אין שידור), ממשיכים להיחטף ובריאל מדריד מצפים ל-75,000 צופים שימלאו את הסנטיאגו ברנבאו. זו גם תהיה ההזדמנות הראשונה של האוהדים להריע לרונאלדו שלקח את פרס כדור הזהב(כדורגלן השנה) ולרוברטו קרלוס, סגנו, שהסתפק בכדור הפלטינה.

השניים יגיעו עם הפרסים הטריים, כשקרלוס כנראה לא ישותף במשחק עצמו עקב פציעה. השניים יפגשו גם את מי שדורג אחריהם בדרך לתואר האישי הנחשב ביותר, אוליבר קאן, שוער נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן. בריאל מדריד ישחקו גם שני זוכים לשעבר בכדור הזהב נוספים בדמותם של זינאדין זידאן ולואיס פיגו, כשאליהם יצטרף ראול, הסמל של המועדון.

מולם יבואו לחגוג כוכבים לא פחות גדולים כמו ריבאלדו, אלסנדרו דל פיירו, אלסנדרו נסטה, פאולו מאלדיני, מיכאל באלאק וכמובן רוברטו באג'יו. נבחרת שאר העולם לא כוללת שחקנים מהליגה האנגלית ומהצרפתית ומתבססת בעיקר על הבונדסליגה והסיריה A ובהם גם עוזר המאמן, אריגן סאקי, לשעבר מנג'ר מילאן ונבחרת איטליה.

במדריד קיוו שפיפ"א תוכל לנקות את לוח השנה במיוחד בשביל המשחק, כך שעיני כל העולם יופנו לברנבאו. מבחינה אירגונית הדבר לא היה אפשרי והמשחק יסיים גם את ארבעת ימי הגאלה שערכה פיפ"א בעיר, בהם ניתן גם פרס מיוחד לריאל על שנת המאה שלה כמועדון ספורט מוביל בענף הכדורגל בעולם.

התקשורת הספרדית מתכוננת למשחק, כשבכל יום מגיעים כוכבים נוספים לעיר שהפכה להיות עיר של כדורגל במשך השבוע האחרון. הערב ההיסטורי יפגיש באמת את כל השחקנים הגדולים ביותר בעולם על מגרש אחד, שימו לב להרכב נבחרת שאר העולם, מתחרה רצינית לנבחרת המדרידאית.

וואחד, הרכב

שוערים: אוליבר קאן (גרמניה) וקבאז'רו (ארגנטינה)

הגנה: ליזראזו (צרפת), מאלדיני, נסטה (איטליה), מרקז (מקסיקו), קיבו (רומניה), נאייבט (מרוקו), טרבלסי (טוניסיה), יאקין (שוויץ) וקאפו (ברזיל)

קישור: בראחה (ספרד), באלאק (גרמניה), קאקא (ברזיל) נקאטה (יפן), איימר, ד'אלסנדרו (ארגנטינה), וילמוטס (בלגיה), צ'ה דו רי (דר' קוריאה)

התקפה:ריבאלדו (ברזיל), טורס, חואקין (ספרד), רוי מקאי (הולנד), קלוסה (גרמניה), מיאטוביץ' (יוגוסלביה), דל פיירו, באג'יו (איטליה) וסמואל אטו (קמרון)

ריאל מדריד תעלה בהרכב: קסיאס, סלגאדו, הלגרה, פאבון, בראבו, מקאללה, קמביאסו, פיגו, זידאן, ראול, גוטי. רונאלדו ורוברטו קרלוס הפצועים יעדרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully