וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחבוט: "קראו לי בובה, אבל אני בובה שמביאה הצלחות", בן זקן: "מדהים, כיף גדול"

מאמן מ.ס. אשדוד חגג את ה-0:1 מול הפועל חיפה וההישארות בליגת העל. גורדנה: "אנחנו אחת הקבוצות שהכי קרובות לבורא עולם"

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

מ.ס. אשדוד השלימה היום (ראשון) מסע הישרדות ענק. הקבוצה של אבי בוחבוט השיגה ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים עם 0:1 מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-33 והאחרון בפלייאוף התחתון והבטיחה הישארות בליגת העל. שער של עוביידה חטאב כבר בדקה התשיעית וקבע כבר שם את תוצאת המשחק.

מאמן אשדוד אבי בוחבוט, שבכה מהתרגשות בסיום, אמר אחרי המשחק: "לפני הכדורגל, אני חושב שהיום מ.ס. אשדוד הראתה שיש לה חבורה של שחקנים שקמו מהקרשים. כולם לעגו לשחקנים, לי קראו בובה ואני אמרתי שאני אהיה בובה שמביאה הצלחות. כל הקרדיט רק של השחקנים, לא של אבי בוחבוט, לא של משה, רק של השחקנים. עשינו את זה בגדול. כשקיבלנו את החמישייה מהפועל תל אביב וכבשנו שער אחד שם, אמרתי שאנחנו נישאר. אנחנו אנשים מאמינים, אנשים שבאים לעבוד ולרגש את הקהל שיש פה. ההפסדים שלנו המאמנים והניצחונות של השחקנים. מה שמ.ס. אשדוד עשתה היום זה בלתי ייאמן וזה גם המשך של מה שהיה השבוע באירופה. הראינו לשחקנים את הסרטונים וזה היה מרגש.

"אני רוצה להגיד תודה גדולה לג'קי בן זקן, ישבנו שלוש שעות ביחד. הוא לא פראייר בכדורגל. תודה ענקית. הוא נתן לי הזדמנות לעשות את מה שחלמתי מאז שהייתי ילד. אני לא עשיתי כלום לבד, משה אוחיון זה משה רבנו ואברהם אבינו. היום אנחנו נחגוג. מה יהיה? אני לפני שלושה חודשים הייתי בירוחם והיום אני באשדוד. אני מאמין שהדברים יסתדרו.

"תודה לאמא ולאבא. זה הדרום, זה היופי שבדרום. אנחנו חזקים, אנחנו משפחה אחת. שאלו אותי לפני מספר ימים מה ישראלי בעיניי ואמרתי להם שזה מחויבות לסמל ולדגל. אני בדקה ה-79 איבדתי את הכיוון וראיתם את המתח. היה לי קשה מאוד לעמוד על הרגליים וטוב שמשה היה בעניינים. האמנתי. באמת שהאמנתי. כל הזמן אמרתי שאם ננצח, הדברים יסתדרו. בתור ילד חלמתי להגיע למקומות האלה. רציתי להיות שחקן ולא הצלחתי, אבל הצלחתי להגיע כמאמן".

עוד בנושא:

מ.ס. אשדוד ניצחה 0:1 את הפועל חיפה ונשארה בליגת העל
עירוני קרית שמונה ניצחה 0:2 את בני סכנין ונשארה בליגת העל
מכבי פתח תקוה הפסידה 2:0 להפועל תל אביב וירדה לליגה הלאומית

אבי בוחבוט מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
התרגש מאוד בסיום. אבי בוחבוט/לירון מולדובן

קשר אשדוד רועי גורדנה: "אני עייף מנטאלית אחרי שבועות קשים. עברנו שבועות עם החרב על הצוואר וכל פעם ככה במשך חודשיים. זה לא פשוט, אבל אנחנו שמחים מאוד. האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה. אנחנו אחת הקבוצות הכי מאמינות בבורא עולם בליגת העל, באנו למשחק שאם ננצח תהיה לנו עזרה ממקום אחר. הייתי לחוץ מאוד השבוע, זו פעם ראשונה שאני נלחם על הישארות בליגה. האימונים היו בקטע של הנאה, בלי לחץ ובלי מתח ותרגול טקטי. ברוך השם לקחנו שלוש נקודות ונשארנו. משה ואבי והשחקנים הוותיקים עשו את העבודה על הצד הטוב ביותר, ניסינו לתת את המקסימום גם אחרי אימונים, ברוך השם".

האיש החזק באשדוד ג'קי בן זקן: "מצב הרוח שלנו היה אחר מאז המשחק נגד סכנין ואחרי מה שקרה באותו משחק. אנחנו במקום טוב כרגע. מיד אחרי סכנין התעשתנו ומגיע שאפו גדול לשחקנים ולצוות המקצועי. הם האמינו גם כשאף אחד לא האמין. זה מדהים וזה כיף גדול. בטח לאור החודשיים האחרונים אנחנו מועדון שצריך להיות בליגת העל ויש לנו קבוצה שראויה להיות בליגת העל. גם יש לנו קהל ואנחנו צריכים לראות איך אנחנו לא מפספסים את ההזדמנות הזו שהגיעו כמה אלפים טובים שהגיעו ועודדו כל המשחק. אנחנו צריכים לעשות בדק בית לראות למה הם לא הגיעו כל העונה ולהבין איך אנחנו משמרים את זה. בניגוד למועדונים אחרים שחוו ירידות ולא הצליחו להתאושש מזה, אנחנו מועדון חזק ויציב. יש מחלקת נוער מצוינת, יש דור עתיד טוב. גם אם חלילה היינו יורדים, לא היה לי ספק שנחזור בתוך עונה אחת לליגת העל".

על אבי בוחבוט: "אני לא יודע אם הוא יישאר בעונה הבאה, אנחנו עכשיו חוגגים ונצטרך לעשות חשבון נפש. בעיקר אני צריך לעשות חשבון נפש. אני אעשה חשבון נפש כדי שלא נחווה עוד עונה כזו ונעשה הכול כדי שבעונה הבאה גם אנחנו וגם האוהדים יחוו עונה שמחה יותר". על הטעויות שהוא עשה במהלך העונה: "כל כך הרבה טעויות עשיתי שאני לא יכול לסכם את זה בשתיים או שלוש טעויות. הנושא המרכזי הוא שהייתי רחוק מהקבוצה ומהמועדון ולא מספיק הרגשתי את הדברים, אפילו ברמה המשמעתית והחברתית. החודשיים האחרונים היו מדהימים, מבחינה חברתית, מבחינת קצב באימונים. באתי ביום שישי לאימון וראיתי המון שמחת חיים. השאלה היא איפה היינו במהלך העונה. אני צריך לעשות בדק בית אמיתי כי אני במשך 17 שנה החלפתי מאמנים מעטים ובשנים האחרונות הגיעו ועברו כל כך הרבה מאמנים ורק אני אשם בזה. אני לא יודע מה אעשה בקיץ. השחקנים הוכיחו את עצמם במחזורים האחרונים. הם הראו שיש חבורה של לוחמים וגברים ושיש על מי לסמוך. אתה מסתכל על כל השחקנים ורואה שהם ממש אוהבים את המועדון. השחקנים פה רק כמה חודשים, אבל החיבור למערכת היה מצוין.

על מכבי פתח תקוה: "אשדוד מועדון חזק שראוי להיות בליגת העל וגם מכבי פתח תקוה זה מועדון גדול. אמנם אין להם הרבה קהל, אבל זה מועדון גדול. הם ראויים לליגת העל וזאת אפילו לא שאלה. זה קורה. קורה שיורדים ליגה. כל מועדון שיורד ליגה זה היה מועדון שמתאים לליגת העל. מי היה מאמין שקרית שמונה תילחם נגד הירידה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ג'קי בן זקן האיש החזק בקבוצת מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
לא האמין. ג'קי בן זקן/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully