וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - מכבי חיפה: מרקו בלבול לא שכח את ההפסד, טוראי סיהאו חתם

12.5.2019 / 16:20

המאמן רוצה לשמור על המקום השני (ב', 20:30, ספ' 1), קפטן נבחרת גמביה עד גיל 20 חתם לחמש שנים. חדרה מתכננת פרידה חגיגית מהאוהדים

מחזור 34הסתיים13/05/2019
הפועל חדרה
  • גרצקין (18)
  • קארצב (63)
0
    מכבי חיפה
    עריכת וידאו: איתי עמרם

    בווידאו: מנשה זלקה מדליק את המשואה עם מורן סמואל

    הפועל חדרה

    המדורגת שישית תנסה להשיג ניצחון שני על מכבי חיפה בפלייאוף העליון, כאשר השוער הצעיר חביב אוחיון צפוי לפתוח מחר (שני, 20:30, ספורט 1) בין הקורות. לוסיו, החלוץ הברזילאי של הפועל חדרה, אמר לקראת המשחק: "עשינו עונה טובה מאוד, אבל ברור שיש רצון גם לסיים אותה כמו שצריך. מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה שניצחנו בפלייאוף, וכדי לחזור על זה גם מחר נהיה חייבים לדעת לעשות את הדברים הנכונים, בעיקר מבחינה מנטאלית. כי ההכנה שלנו לכל משחק מצוינת, אבל ברמות האלה אסור לטעות, כי אתה נענש על כל טעות. כולנו שחקני כדורגל ויודעים שלמרות העונה המצוינת, תמיד זוכרים את הסוף. יש לנו עוד שלושה משחקים עד לסיום העונה, ואנחנו מאוד רוצים לנצח ולתת חותמת מוצלחת לפלייאוף. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אבל ברור שנרצה לסיים את העונה מול הקהל הביתי שלנו עם משחק טוב והלוואי שגם נצליח לנצח, וניתן לו עוד רגעים של אושר לעונה הזו".

    חדרה מתכוננת לפרידה בסטייל מהאוהדים שלה במשחק הביתי האחרון לעונה זו. שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי יעלו למשחק עם הילדים שלהם, והם יבעטו כדורי רגל לקהל לפני פתיחת המשחק. בנוסף, בהפסקת המשחק יחגגו האוהדים עם שתי קבוצות הנערים שזכו באליפות וייערכו הקפות אליפות. הקבוצה גם פותחת מחר במכירת המנויים לעונה הבאה עם מבצע מיוחד. מנוי רגיל יימכר רק במשחק מחר במחיר של 500 שקלים במקום 650, ואילו מנוי לתא כסף יימכר במחיר של 1,000 שקלים במקום 1,500.

    שחקן הפועל חדרה לוסיו. שלומי גבאי
    תמיד זוכרים את הסוף. לוסיו/שלומי גבאי

    מכבי חיפה

    מרקו בלבול אמר לקראת המשחק מול הפועל חדרה: "הפלייאוף העליון מאוד שוויוני ואנחנו רואים את זה, אין משחקים קלים. חדרה עושה עונה מדהימה, עם מאמן מוכשר וקבוצה מוכשרת. המשחקים מולם השנה לא היו קלים ורק לפני כחודש הפסדנו להם בבית. נבוא לשחק את הסגנון שהוביל אותנו אל הצמרת הגבוהה ונעשה הכול כדי לקחת את שלוש הנקודות. מכבי חיפה תמיד שואפת לסיים כמה שיותר גבוה, נשמח לחזור לאירופה ונעשה הכול כדי לעמוד במטרה". למרות חזרתו של אטיין ריינן לסגל אחרי שני משחקי הרחקה, מרקו בלבול נוטה לפתוח עם עאיד חבשי ועופרי ארד כצמד הבלמים. נטע לביא יחליף את מקסים פלקושצ'נקו בהרכב.

    בינתיים, המועדון הודיע על החתמת הקשר טוראי סיהאו בן ה-19, קפטן נבחרת גמביה עד גיל 20 שהושאל העונה לבית"ר טוברוק וכבש תשעה שערים ובישל עוד 12. סיהאו נרכש מקבוצת סופרסטארס אקדמי וחתם לחמש שנים.

    טוראי סיהאו שחקן מכבי חיפה החדש. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
    הרשים בנוער של טוברוק. טוראי סיהאו/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

    טריוויה

    * 26 מפגשים היו בין הקבוצות בכל המסגרות והפועל חדרה ניצחה שלוש פעמים - כולן בחיפה.

    * הפועל חדרה ספגה שער בכל אחד מ-17 משחקי הליגה שקיימה ב-2019.

    * ובכלל, חמשת המשחקים היחידים בהם הצליחה חדרה לשמור על שער נקי העונה, היו מול קבוצות שנמצאות בפלייאוף התחתון.

    * חדרה צברה רק ארבע נקודות מ-36 האחרונות: נקודה ב-2:2 מול מכבי נתניה (שבעה הפסדי בית בשמונה משחקים) ועוד שלוש ב-1:3 על מכבי חיפה בחוץ.

    * מכבי חיפה מגיעה לאצטדיון היחיד בו הפסידה העונה במשחקי חוץ: שני הפסדים, שניהם למכבי תל אביב.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 4000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully