וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "יש משימה חשובה, שומר על הבריאות לקראת משחקי הנבחרת"

11.5.2019 / 11:10

קשר ברייטון דיבר בראיון גם על מחזור הסיום בפרמיירליג: "נעשה הכל, אבל זה תלוי בסיטי". על חזרה למכבי חיפה: "לא פוסל כלום"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: מונס דאבור מוצג בסביליה

שחקן נבחרת ישראל וברייטון האנגלית, בירם כיאל, דיבר בראיון על מחזור הסיום בפרמיירליג מחר (ראשון), בו מנצ'סטר סיטי וליברפול ייאבקו ראש בראש על האליפות. האלופה סיטי, שמגיעה למחזור הסיום בפסגה, תתארח אצל ברייטון של הקשר הישראלי בעוד ליברפול תארח את וולבס ותקווה למעידה של הסיטיזנס. כיאל דיבר גם על הפציעה ממנה סבל, על הרצון שלו להישאר בריא לקראת משחקי הנבחרת במוקדמות יורו 2020 נגד לטביה ופולין ועל המשך הדרך באי הבריטי והאפשרות שישוב למכבי חיפה.

על מחזור הסיום אמר: "במחזור הקודם עליתי לשחק בדקות האחרונות מול ארסנל בשביל לעבות את הקישור ולשמור על התוצאה (1:1). יש לי עדיין רגישות בשריר ולשחק ככה זה ממש אימה, אתה רץ ומתפלל לא להחמיר את הפציעה, עד כדי כך. יש לנו מכת פציעות לא פשוטה בקבוצה וכל השבוע הפיזיותרפיסט של הקבוצה מנסה להכשיר אותי למשחק הזה, אבל אני לא יכול לסכן את הבריאות שלי. יש לי אחריות ומשימות גם לאחר סיום הליגה הסדירה". שנשאל האם הוא מתכוון למשחקי הנבחרת ענה: "חד משמעית. יש לנו משימה חשובה מאין כמוה. לא אסכן את עצמי לקראת המשחקים מול לטביה ופולין, אני שומר את הבריאות שלי למשחקי הנבחרת".

בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל לאחר שנפצע, איתו ד"ר מרק רוסנובסקי. רויטרס
חשוב לו להיות כשיר למשחקי הנבחרת. בירם כיאל/רויטרס

כיאל נשאל מי לדעתו תניף את הצלחת בסיום מחזור הסיום באנגליה וענה: "כבר בתחילת העונה אמרתי שמנצ'סטר סיטי נראים בלתי עצירים וכרגע הכל תלוי בהם. אין הנחות בפרמיירליג, המקצוענות היא מעל לכל. נעשה הכל כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר ואנחנו ידועים כקבוצה שקשה מאוד להבקיע מולה כשההגנה ביום טוב. צריך לזכור שגם ליברפול בכושר שיא אחרי המהפך ההירואי מול ברצלונה בליגת האלופות. היא פייבוריטית בגמר ליגת האלופות נגד טוטנהאם, אבל בליגה הכל תלוי בסיטי".

על הקאמבקים המדהימים של ליברפול וטוטנהאם בליגת האלופות: "קבוצות הפרמיירליג הגדירו מחדש את המושג 'כדורגל משחקים 90 דקות'. לא מתייאשים לשנייה בליגה הזאת, מקצוענות. ברייטון חזרה יותר מפעם אחת העונה מפיגור של שני שערים. לא אומרים 'נגמר המשחק' עד שהשופט שורק לסיום, גם לא בפיגור 2:0 בדקה ה-90. זה לא רק ייחודי לקבוצות הצמרת, כל הליגה כזאת. זה מבנה אישיות שהמאמנים משרישים לשחקנים, שמחויבים מאוד לאוהדים. זה בדיוק התהליך שעובר עכשיו גם בנבחרת ישראל".

כיאל גם דיבר על העונה הנוכחית שעברה עליו בברייטון: "יש לי חוזה לעוד עונה בברייטון, אבל זה לא סוד שאני לא מרוצה מדקות המשחק שלי העונה. ירדתי לספסל אחרי חודשיים בהם נבחרתי לנבחרת המחזור של הפרמיירליג ולמצטיין האוהדים, מה עוד אפשר לעשות יותר מזה? כשאתה נותן 100 אחוז על המגרש וזה לא מספיק, זה מתסכל ומייאש. מעולם לא התלוננתי כשמאמן הושיב אותי על הספסל בתקופה בה אל הייתי בכושר, אבל כשאתה בשיא הכושר ומורידים אותך לספסל זה חוסר אונים וסיוט של ממש".

לסיום, כיאל נשאל האם יש סיכוי שהוא ישוב למכבי חיפה בקיץ וענה: "מכבי חיפה זה הבית השני שלי. אני אוהב את המועדון הזה והוא תמיד נמצא עמוק אצלי בלב. עם זאת, העונה הבאה תהיה העשירית שלי באי הבריטי, ואני נהנה שם מכל דקה. חזרה למכבי חיפה זה לא רק מעבר בין קבוצות, אלא שינוי בדרך החיים עבורי ועבור המשפחה שלי. מדובר בתהליך לא פשוט, אבל כמובן שאני לא פוסל כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully