וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רלד בראון: הקבוצה ידעה ללכת לאיש הנכון

17.12.2002 / 12:51

הזר של הפועל ירושלים, שהצטיין בניצחון על מכבי ת"א, עדיין נרגש, אבל מוסיף: "היינו זקוקים לביטחון, וזה מה שהניצחון הזה נתן לנו"

כמעט יומיים אחרי הניצחון הגדול על מכבי ת"א, וג'רלד בראון, הזר של הפועל ירושלים, עדיין לא התאושש. בראון, שהצטיין בניצחון 74:76 על המכבים עם 27 נק', אמר: "אחרי שארז אדלשטיין הלך, השחקנים הבינו שהם צריכים לקחת אחריות, כי לא יהיה יותר את מי להאשים. כל אחד התחיל לשחק עבור הגאווה שלו. הבנו שאם השינוי לא יבואו מאיתנו, שום מאמן לא יחזיק כאן מעמד" (ידיעות).

"אחת הבעיות שלנו עד עכשיו היתה הדקות האחרונות. יש לנו הרבה סקוררים, אבל זו היתה הפעם הראשונה שהקבוצה ידעה ללכת לאיש הנכון בדקות האלה. אני לא אומר שתמיד זה יהיה אני, תלוי מי טוב וחם באותו יום. כולם צריכים לשים את האגו בצד ולהקריב למען הקבוצה, וזה מה שקרה הפעם" (ידיעות).

על היכולת שהפגין בניצחון על מכבי אמר בראון: "היה לי משחק מצויין, אבל כבר היו לי משחקים טובים כאן. קלעתי 27 נקודות, אבל לא הכל נמדד בנקודות. אני יכול לקלוע פחות ולהועיל מאד. זה ניצחון גדול על קבוצה טובה מאד. היינו זקוקים לביטחון, וזה מה שהניצחון הזה נתן לנו" (ידיעות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully