וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצחון חשוב, חשוב, חשוב"

17.12.2002 / 7:26

יצחק שום, מאמן מכבי חיפה על הניצחון אמש 0:3 בראשל"צ. יעקובו: אני רוצה להקדיש את השער לאודי כבודי. אוואט: אני מקווה שיצאנו לדרך חדשה. הולצמן: חיפה טובה יותר

מכבי חיפה ניצחה אתמול 0:3 את עירוני ראשל"צ בחוץ, והגדילה את הפער בפסגה לחמש נקודות מהפועל ת"א. יצחק שום, מאמן חיפה, אמר לאחר המשחק: "ניצחון חשוב, חשוב, חשוב. חוץ מזה לא קיבלנו שער וראשון לא הגיעה למצב אחד, וזה עושה את זה יותר טוב. לא היינו מספיק נחושים במחצית הראשונה וראינו שהם השתחררו במחצית השניה. ברגע שאנחנו כבר רצים, קשה לשחק מולנו. לא רוצה להיות חזיר, שלושה שערים זה הממוצע שלנו" (מעריב).

יניב קטן: "היינו צריכים להבקיע לפחות שני שערים כבר במחצית הראשונה, לפחות אני. הצלחנו לפתוח פער וצריך לצאת לפגרה כמו שצריך. גם בלי השערים שלי הצלחנו לנצח" (מעריב).

מיכאל זנדברג: "בחצי הראשון היינו קצת עייפים וכבויים. בהפסקה הכנסנו זה לזה מוטיבציה והיה לנו קל יותר לשחק בהמשך" (מעריב).

איגביני יעקובו: "אני רוצה להקדיש את השער שכבשתי לחבר שלי ששוחרר מראשל"צ, אודי כבודי. מעניין שגם אותי הם לא רצו בעונה הראשונה שלי בישראל" (ידיעות).

דודו אוואט: "זוהי זכותו של המאמן לא להרכיב אותי בשני המשחקים. אני מקווה שגם אני וגם הקבוצה יוצאים מפה לדרך חדשה. בחצי השני עלינו במטרה שלא משנה מה יהיה, אנחנו חייבים לצאת מכאן עם ניצחון" (ערוץ 10).

מהעבר השני, בראשל"צ רק שי הולצמן הגיב אחרי המשחק: "מכבי חיפה קבוצה טובה יותר. בחצי הראשון הצלחנו להתמודד איתם, אבל בחצי השני ראו מי יותר טובה. מה שחשוב זה לאגור נקודות מול הקבוצות ברמות שלנו, והמשחק נגד כפ"ס הוא הכי חשוב שלנו העונה" (מעריב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully