וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט הגיע ל'מצעד החיים' עם אנשי ושחקני צ'לסי: "זה הרבה יותר מיוחד"

2.5.2019 / 12:11

המאמן השתתף במצעד שעובר בין מחנות ההשמדה אושוויץ ובירקנאו: "קשה לתאר את מה שהיה כאן, בן אנוש לא יכול לעשות כזה דבר. חשוב שהדור הצעיר יוליך את המסר לדורות הבאים"

ביקור במחנה ההשמדה אושוויץ/יחצ

גם ברחבי העולם מציינים את יום הזיכרון לשואה ולגבורה. אברהם גרנט הגיע היום (חמישי) לפולין כדי לקחת חלק ב'מצעד החיים' שעובר בין מחנות ההשמדה אושוויץ ובירקנאו. יחד עם המאמן, הגיעו גם שחקנים צעירים ונציגים מצ'לסי האנגלית, שלוקחת חלק במצעד בפעם השנייה. מי שעוד השתתפו היו שחקנים ונציגים מניו אינגלנד רבולושן האמריקאית מהמ-MLS, קבוצה שנמצאת בבעלותו של הבעלים היהודי רוברט קרפט, בעלי קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס.

אברהם גרנט אמר: "אני אף פעם לא מצליח למצוא את המילה הנכונה לתאר את זה, אני לא חושב שיש מישהו שיכול לתאר את מה שהיה פה, זה בית המטבחיים הגדול בהיסטוריה, ספק אם יהיה עוד אחד כזה. מה שהיה כאן הוא דבר שקשה לתאר אותו, בן אנוש לא יכול לעשות כזה דבר. טובים ממני תיארו את זה. לי זה במיוחד לא פשוט, השנה זה עשר שנים למותו של אבי, שהיה האיש הכי אופטימי, חיובי ושמח שהכרתי. הייתה לו כל הזכות להיות מריר, אבל הוא בחר להיות אופטימי".

על התחושה להגיע יחד עם שחקני צ'לסי: "להגיע למקום הזה זה לא קל, אבל להגיע עם שחקני צ'לסי זה הרבה יותר מיוחד. שנה שנייה שהם באים. חשוב מאוד שהשחקנים האלה, בעיקר הצעירים שבהם, יבואו ויראו. יש בורות בעולם, שלא לדבר על אנטישמיות, בנושא הזה. אין כמו הדור הצעיר להוליך את המסר לדורות הבאים וגם לדור הנוכחי".

שחקני צ'לסי מגיעים למצעד החיים. אתר רשמי
"לא קל להגיע למקום הזה". שחקני צ'לסי מגיעים לאושוויץ/אתר רשמי
שחקני צ'לסי מגיעים למצעד החיים. אתר רשמי
"להגיע עם שחקני צ'לסי זה הרבה יותר מיוחד"/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully