וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי חיפה: "בכל העולם בודקים כל דבר ב-VAR ומערבים את השופט"

1.5.2019 / 12:20

במועדון טוענים שהיו צריכים לקבל פנדל אחרי עבירה על סאן מנחם מול בני יהודה, גורם: "באיגוד צריכים להסיק מסקנות. לא יכול להיות שהכשלה כזו אפילו לא תיבדק"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

במכבי חיפה מלאים בטענות על השיפוט נגדם במשך כל העונה, ובייחוד במשחקים האחרונים. במועדון העבירו ביקורת על כך ששופטי ה-VAR ממעטים להשתמש ביכולתם לקבוע כדורי עונשין לטובתם, כאשר הטענה העיקרית היא לפנדל שלא נשרק אחרי עבירה על סאן מנחם במשחק האחרון נגד בני יהודה.

"ממבט פשוט על ההילוך החוזר רואים הכשלה על סאן", אמר גורם בקבוצה, "איך יכול להיות ששופטי ה-VAR לא רואים את זה ולא עוקבים אחרי כל פעולה, הרי לזה זה נועד". בקבוצה לא פנו בשלב זה לאיגוד השופטים אך כועסים מאוד על כמות ההרחקות של שחקני הקבוצה, וכן על שריקות שלא נזרקו לטובתם. "חשוב מאוד שבאיגוד השופטים יסיקו מסקנות לעונה הבאה", אמר שחקן בקבוצה, "הרי בכל העולם בודקים כל דבר ב-VAR וישר מערבים את השופט. הכשלה כזו על שחקן לא יכולה אפילו שלא להיבדק על ידי השופט".

בעניין אחר, בקבוצה יכולים לנשום לרווחה אחרי שמבדיקות שערך התברר שהמגן רז מאיר לא סובל מפציעה חמורה. המגן שספג מגיא חיימוב מכה חזקה הבהיר לסביבתו שהוא מעריך שיהיה כשיר למשחק נגד הפועל באר שבע, כאשר הוא אינו סובל מחבלה אלא רק מכאבים מעוצמת המכה. נטע לביא ייעדר מהמשחק וגם אטיין ריינן שסוחב עונש הרחקה נוסף.

איקוום אוטין. אתר רשמי
המגן השמאלי הבא של מכבי חיפה? איקוום אוטין/אתר רשמי

בתוך כך, הקבוצה מחפשת מגן שמאלי והבוקר (רביעי) נחת להתרשמות בחיפה איקוום אוטין, שחקנה של אניימבה אינטרנשיונל מניגריה. אוטין, שיעבור מספר ימי התרשמות במועדון הירוק, הוא קפטן נבחרת ניגריה עד גיל 20 שתשתתף בסוף חודש מאי במונדיאל עד גיל 20 שייערך בפולין. אוטין נכלל גם בסגל הרחב של הנבחרת הבוגרת של ניגריה.

אוטין הגיע בהמלצת שחקן העבר הניגרי של הקבוצה יעקובו איגביני, ובחיפה יבחנו אותו באימונים כשייתכן שיעשו משחק אימון גם כדי לבחון את יכולתו של השחקן. בחיפה כידוע רוצים מאוד להתחזק בעמדת המגן השמאלי בעונה הבאה, ומלבד אוטין לקבוצה יש עוד כמה מועמדים זרים לתפקיד. כמו כן, בחיפה היו שמחים להנחית את טאלב טואטחה ואף גיששו מולו, אך בשלב זה השחקן מחפש עוד אופציות באירופה. גם ירדן כהן עדיין מועמד לקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully