וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת ישראל נושמים לרווחה: בירם כיאל אינו סובל מקרע בשריר

קשר הנבחרת וברייטון הודיע שבתום סדרת בדיקות מקיפה התברר שהוא סובל ממתיחה בלבד, והוא לא זקוק לפעולה כירורגית אלא למנוחה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סיכום הקריירה האירופית של יוסי בניון

בנבחרת ישראל נשמו לרווחה היום (שלישי) אחרי שקשר הנבחרת וברייטון האנגלית, בירם כיאל, הודיע שבתום סדרת בדיקות מקיפה שערך התברר שהוא אינו סובל מקרע בשריר, אלא רק ממתיחה והוא לא זקוק לפעולה כירורגית אלא למנוחה בלבד. כיאל נחוש מאוד לחזור ולשחק עוד העונה במשחק נגד ארסנל ואם לא אז נגד מנצ'סטר סיטי במחזור הסיום, אלא שהוא עדיין בספק גדול למשחקים אלו.

עם זאת, הקשר צפוי להיות כשיר למסע של הנבחרת בחודש יוני ולמשחקים נגד לטביה ופולין במוקדמות יורו 2020, דבר שעודד מאוד את אנשי נבחרת ישראל. בברייטון מקווים מאוד שכיאל יוכל להיות כשיר למשחקים שנותרו עד לסיום העונה בשל פתיעתו של הקשר דייבי פרופר, זאת למרות שהשחפים כמעט הבטיחו בוודאות את הישארותם בפרמיירליג. בשלב זה כיאל לא עורך אימונים כלל, אפילו לא אימוני ריצה, אך בסביבתו הסבירו שיעשה הכל כדי לחזור לכשירות כמה שיותר מהר וינסה לחזור לאימונים כבר בסוף השבוע הקרוב.

בירם כיאל שחקן ברייטון מקבל טיפול. רויטרס
אפשר להירגע. בירם כיאל מטופל במשחק נגד ניוקאסל/רויטרס

הקשר כזכור נפצע למשחק של ברייטון נגד ניוקאסל ביום שבת האחרון . כיאל פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-49 אחרי שהרגיש כאבים עזים בשריר הירך האחורי. המשחק עצמו הסתיים בתיקו 1:1 שהבטיח כמעט סופית את ההישארות של הקבוצה בפרימיירליג. לכיאל יש חוזה בברייטון לעונה נוספת, אך במכבי חיפה עוקבים באדיקות אחר מצבו ומעמדו במועדון. אם יבינו בחיפה שיש סיכוי שכיאל יעזוב את האי הבריטי הוא יקבל הצעה לחוזה גבוה מאוד.

בראיון מיוחד שקיים הקשר עם וואלה! ספורט מלונדון, שם שהה לקראת משחק חצי גמר הגביע האנגלי, אמר כיאל שאם לא ישיג חוזה שהוא מעוניין בו, חזרה לארץ אכן אפשרית. מלבד חיפה, גם קבוצות באי הבריטי ביניהן קבוצות רבות בצ'מפיונשיפ וכן סלטיק הסקוטית, בה כיאל אהוד מאוד, עשויות לנסות להעבירו לשורותיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully