וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס פלדין: "הובלנו ב-20 כבר במחצית, אבל המאמן דחף אותנו להמשיך חזק"

29.4.2019 / 23:15

גארד ירושלים ניסה להסביר מה דרבן אותו ואת חבריו ב-89:118 מול באר שבע. רמי הדר: "אם נשחק כך, לא מגיע לנו שיבואו לראות אותנו"

ONE

118 נקודות ללא הארכה - הכי הרבה במועדון מאז 2001.
37 אסיסטים - שיא מועדון בליגה.
79 אחוזים לשתיים - הכי גבוה מאז 2007.
15 שלשות במשחק חוץ - הכי הרבה מאז 2007.
מדד 166 ללא הארכה - הכי גבוה במועדון מאז החלה הספירה.

הפועל ירושלים ניפצה הערב (שני) לא מעט שיאים סטטיסטיים, כשטיילה לניצחון חוץ מרשים 89:118 על הפועל באר שבע הפצועה. מי שבוודאי ישמח לקבל את הדרומיים ברבע גמר הפלייאוף הוא הגארד ג'יימס פלדין, ולא רק בגלל 24 הנקודות שצלף הערב ב-23 דקות; את שלושת מפגשי הליגה מול העולה החדשה הוא סיים עם ממוצע של 26.3 נקודות (15 מ-24 לשלוש).

"שיחקנו כקבוצה, הנענו את הכדור ופתחנו מצוין עם 0:11", סיכם פלדין. "במחצית הובלנו ב-20, אבל המאמן קילל אותנו ודחף אותנו להמשיך ולהשתפר. אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים לקלוע הרבה". הגארד בירך על חזרתו לכושר של כריס ג'ונסון, שמתאושש מפציעה: "כריס הראה את השיפור שחל בו, וזה חשוב לנו".

מאמן ירושלים, עודד קטש, התייחס ל-11 ימי הפגרה שעברו על קבוצתו מאז המשחק הקודם: "בדרך כלל לא פשוט לשחק רק פעם בשבוע, אבל הפעם היינו צריכים את הזמן הזה וההפסקה באה בטיימינג טוב. המשחק התפתח לכיוון שלנו, ואהבתי את הדרך שבה שיחקנו בהתקפה. העובדה שמסרנו 19 אסיסטים במחצית ממחישה איך הנענו את הכדור. אני מודה שגם נהנינו מיום יוצא דופן באחוזי הקליעה. כל מה שנעשה השנה, במיוחד עם הקבוצה שיש לנו, זה יהיה קבוצתי. היתרון שלנו נעוץ ביכולת המסירה של הרבה שחקנים אצלנו".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים טיילה ל-89:118 קל מאוד מול הפועל באר שבע

עודד קטש מאמנה של הפועל ירושלים. דני מרון
היה קל יותר ממה שהוא ציפה. קטש/דני מרון

בנוגע לצירופו של מלקולם גריפין אמר המאמן המנצח: "כריס עדיין לא במאה אחוז, ג'ייקובן בראון משמעותי לנו והוא פצוע. ההחתמה הזו היא מעין תעודת ביטוח. היה לנו חשוב להביא מישהו עם ניסיון אירופי ואופי טוב, שיכול לשחק בכמה עמדות. גריפין יודע לאן הוא הגיע. הוא יודע שאולי לא מצטרך להשתמש בו הרבה, ושגם יכול להיות שנצטרך אותו כשחקן מרכזי. הלוואי שכולם יהיו כשירים ונזדקק לו פחות".

קטש החמיא לעמיתו, רמי הדר. "אני מאוד אוהב את העבודה שרמי עושה כאן. אני יודע כמה קשה להתמודד עם חוסר המזל של הפציעות, והאחרונה היא המשמעותית מכולן".

הדר עצמו אמר: "אם נשחק ככה, לא מגיע לנו שיבואו לראות אותנו. אין לי תירוצים. אני בתחושה קשה מהצורה שבה שיחקנו הערב. אין לי הסבר, אחרת הייתי פותר את זה. אני צריך לדאוג שהקבוצה תופיע טוב יותר. אני אשתדל מאוד, אבל אני לא בטוח שנצליח. אני מאוד רוצה לעלות לפלייאוף".

בנוגע למכת הפציעות שנחתה על קבוצתו, הוסיף הדר: "מה שהשחקנים עברו השנה, כשאחת לכמה שבועות נעלם שחקן מחדר ההלבשה, זו סיטואציה קשה, ואולי זה יגרום לכולם להעריך יותר את מה שעשינו לפני כן. הפציעה של טיילור ברון היא המשמעותית ביותר שחווינו השנה. אנחנו מקווים שהוא יהיה כשיר למחזור האחרון של הליגה הסדירה".

בנוגע לזר החדש טאנר לייסנר, שהצטרף רק אתמול וכבר תרם עשר נקודות וחמישה ריבאונדים ב-19 דקות, אמר המאמן: "אני לא חושב שהוא יכול להפוך את הסיטואציה, אלא לעזור לנו בכמה דקות פה ושם ולתת גוף. הוא היה איתנו רק אימון וחצי".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully