וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל בכיסאות גלגלים: אילן רמת גן העפילה לחצי הגמר ביורוליג 2

אברהם תשובה

27.4.2019 / 8:35

שחקניו של ליאור דרור ניצחו בטורניר באיטליה את פאדובה המקומית ואת נבסקי מרוסיה, והבטיחו מקום בין ארבע הראשונות. חצי הגמר במוצ"ש, הגמר בראשון

שחקני אילן רמת גן (ירוק). באדיבות הוועד הפראלימפי, אתר רשמי
שני ניצחונות בשישי. שחקני אילן רמת גן בירוק/אתר רשמי, באדיבות הוועד הפראלימפי

כדורסלני אילן רמת גן עלו אמש לשלב חצי הגמר של יורוליג 2 (המפעל השלישי בחשיבותו) בכיסאות גלגלים, בטורניר שמתקיים בפורטו פוטנזה ופורטו רקנטי שבאיטליה. אחרי הניצחון 34:67 על פאדובה המקומית (עמית ויגודה עם 14 נקודות, רותם פיליפס עם 12), ניצחה הקבוצה מרמת גן גם את נבסקי הרוסית עם 49:57 אחרי משחק צמוד בו ההובלה התחלפה 15 פעמים. ויגודה קלע הפעם 21 נקודות והמאמן-שחקן ליאור דרור הוסיף 15 ו-10 ריבאונדים.

היום (שבת) תתמודד רמת גן על המקום הראשון בבית נגד אקסטרמדורה הספרדית שהיא הפייבוריטית לזכייה ועלתה יחד עם הנציגה הישראלית לשלב הבא. בהמשך הערב יתקיים גם חצי הגמר, כאשר משחקי הגמר ומקומות 3-4 יהיו בראשון בבוקר.

את אילן רמת גן מאמן ליאור דרור (מאמן שחקן), ראש המשלחת הוא בני קליין, מנהל הקבוצה טל רם, איש טכני דרור אבן זהב. שחקני הקבוצה: דותן מישר, שי ברביבי, עידו שקורי, רותם פיליפס, (ששיחק בעבר בסנטו סטפאנו המארחת), ראדי דגמין, עילי ירחי, חכים קשוע, תומר יצקן, ארתור חסון, מייס הייסלס ועמית ויגודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully