וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מדגישים: אין כוונה לדחוק את קובי רפואה החוצה

26.4.2019 / 9:40

בצל מינויו של דן רומן לסקאוט, השחקנים חוששים: "זה מזכיר את התקופה לפני שרפואה עזב בפעם הקודמת. למה זה צריך להיות ככה?"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

בווידאו: חיים סילבס מוצג כמאמן הפועל חיפה

עיקרי הדברים

- הרכב חסר לקובי רפואה לקראת המשחק נגד הפועל רעננה

- רומן לא בריא: על יחסי קובי רפואה - דן רומן

- האם בקבוצה מראים לקובי רפואה את הדרך החוצה?

seperator

הפועל תל אביב תפגוש מחר (שבת, 20:30, ספורט 3) את הפועל רעננה בהרכב חסר. עידן כהן עדיין סובל מרגישות במפשעה וייעדר, רמזי ספורי חולה וגם נריוס ולסקיס חש רגישות בשריר בסיום האימון אתמול. ניר לקס אמור לחזור ל-11 וייתכן שגם רועי זיקרי, שתורגל אתמול בהרכב.

מעבר לכך, כל העיסוק בנושא הניהול המקצועי בהפועל הפך לשיחת היום בין השחקנים. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול כי "זה מזכיר את התקופה לפני שקובי רפואה הלך הביתה. המתיחות עם ההנהלה והרמיזות האלה שאמורות לגרום לו להישבר וללכת. לא רוצים אותו שיגידו לו, למה כל הזמן זה צריך להיות ככה?".

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
המהלכים האחרונים נעשו מבלי לעדכן אותו. קובי רפואה/קובי אליהו

במועדון רוצים שדן רומן ישמש כסקאוט ויהיה מעורב בבניית הסגל: "בסופו של דבר האחים ניסנוב הם המילה האחרונה בנוגע לשחקן שיצטרף לסגל" אמר גורם בהפועל, שהוסיף: "יהיה סקאוט ויהיה מאמן, אבל המועדון בונה את הדרך". אגב, רומן כעוזר זאת הנחתה של הבעלים על רפואה במהלך העונה כאשר השניים כמעט ולא מתקשרים ביניהם ורחוקים מיחסים ראויים של מאמן ועוזר.

נראה כי בקבוצה רוצים לסיים את העונה ורק לאחר מכן לשוחח עם רפואה ולהבהיר דברים. המאמן מצידו אינו מתכוון להתפטר או לעשות צעד חריג וממתין לשמוע מההנהלה לגבי תכניותיה. בהפועל הדגישו אתמול כי מבחינתם אין שום כוונה לדחוק את רפואה לסיים את תפקידו, אך העובדה כי כל המהלכים האחרונים נעשו מבלי לעדכן אותו מכוונת למקום אחר לגמרי וליצירת כאוס מחודש עם רפואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully