וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר מעדיף שלא להתעסק בעתידו: "מה שיקרה, יקרה לטובה"

24.4.2019 / 17:10

בית"ר ירושלים חנכה את האצטדיון החדש בבית שמש, מאמנה שב לקווים ואמר: "לא הייתי נוכח פיזית אבל הייתי עם ניסן, הצוות והשחקנים"

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לאט לאט חוזר לעניינים. קלינגר/יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים חנכה היום (רביעי) את האצטדיון החדש בבית שמש במשחק ראווה. ניר קלינגר עמד על הקווים לראשונה מאז אושפז בבית החולים עקב כאבים בחזה והמנוחה שנגזרה עליו.

"אני מרגיש טוב ושמח לחזור. אמנם לא הייתי נוכח פיזית, אבל תמיד הייתי מאחור עם ניסן יחזקאל, הצוות והשחקנים", אמר המאמן. "נמשיך להתנהל במתכונת הזאת כי זה טוב ומצליח ואני מקווה שזה ימשיך כך גם בהמשך. צריך לסיים את העונה בצורה החזקה ביותר ובעוד שבועיים יש לנו עוד אירוע חשוב - משחק הפרידה של יוסי בניון, זה יהיה אירוע מאוד יפה ומרגש".

ואם בבניון עסקינן, המאמן נשאל כיצד ישפיע עליו מינויו של יוסי בניון למנהל המקצועי, והתייחס גם לעתידו במועדון: "כרגע יוסי עדיין השחקן שלי. אני לא מתכוון לעסוק בעתיד כרגע. אני אוהב את המועדון, היה לי כיף פה ומה שיקרה יקרה לטובה".

הבעלים משה חוגג הוסיף: "כבוד גדול להיות פה. רוב הילדים כאן לא ייצאו שחקנים, בדיוק כמוני, אבל זה מחנך ומלמד ואני מברך על כך. זו תחילתה של ידידות נפלאה בינינו לבין בית שמש".

גם אלי אוחנה התרגש: "את הופעת הבכורה שלי בבוגרים ערכתי באצטדיון הישן בבית שמש. כבוד גדול להיות פה, שיתוף הפעולה שלנו רק החל. אני מקווה שעוד כמה שנים נראה כמה מהילדים האלה בבית"ר ירושלים".

פורסמו המחירים למשחק החגיגי מול אתלטיקו מדריד. המכירה תחל ב-28 באפריל בשעה 18:00 ותימשך ל-48 שעות - אך ורק לבעלי מנוי או כרטיס בית"ריסט. המחירים ינועו בין 110 ל-165 שקל, ילדים, נוער וחיילים ישלמו 55 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully