וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי הופסון נחת בישראל, אוהדי הפועל חולון כבר התאהבו באיגור קולשוב

22.4.2019 / 9:53

האמריקאי יצטרף ביום שלישי לאימונים: "תמיד היה כיף לחוות את האווירה המיוחדת בחולון". האוהדים שרו למושאל הטרי אחרי הבכורה המוצלחת

ONE

ספק אם בהפועל חולון היו יכולים לשער לפני שבוע וחצי כמה תשתנה הקבוצה בזמן כל כך קצר: הסגולים פעלו באופן מהיר לאחר פציעתו של גיא פניני, וכבר אמש (ראשון) קצרו את הפירות. הקבוצה ניצחה בבית את הפועל באר שבע 78:89, כשהמושאל הטרי איגור קולשוב קולע 15 נקודות, והבוקר נחת בישראל הזר החדש סקוטי הופסון.

"תמיד היה כיף להגיע לשחק ולחוות את האווירה החמה והמיוחדת בחולון, ואני יותר משמח להצטרף ולהיות חלק מהמועדון הזה", אמר הופסון, שיצטרף מחר לאימוני הקבוצה ויפתח את הקדנציה השלישית שלו בישראל - אחרי שקלע 18.6 נקודות למשחק בהפועל אילת ב-2013 ו-17.3 בעירוני נהריה ב-2017.

פניני נותח בסוף השבוע ברגלו והושבת לכחצי שנה, בעוד טי.ג'יי קליין נמצא בדאלאס כדי לנסות ולטפל בפגיעה ממנה הוא סבל בגב. לאור העובדה שלא נמצא פורוורד ישראלי שיוכל להחליף את השניים, החליטו בחולון ללכת על שחקן זר בעמדה הזו - ולהתחזק בשחקן מקומי בעמדת הגארד כדי לא להישאר חשופים במסגרת החוק הרוסי.

עבור קולשוב הייתה זו הופעת בכורה חלומית בקבוצתו החדשה. 15 הנקודות שקלע השתוו למספר שהיה לו בשלושת משחקיו האחרונים במכבי ראשון לציון, והקהל בהיכל הטוטו התאהב בו ממבט ראשון וכבר שר לו שירי הלל. חולון הפכה אתמול לקבוצה השנייה בליגה שמגיעה לציון הדרך של 20 ניצחונות העונה (ה-100 של דן שמיר כמאמן הקבוצה בליגה), וביום ראשון הבא היא תתארח אצל גלבוע/גליל.

שחקן הפועל חולון סקוטי הופסון. יח"צ,
קדנציה שלישית בארץ. הופסון/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully