וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן יהפוך שחקן חופשי אם אינגולשטאדט תרד ליגה

18.4.2019 / 11:53

לקשר סעיף בחוזהו שיאפשר לו לעזוב ללא תמורה. קבוצתו מסובכת בתחתית, אם תישאר יוכל לשוב לליגת העל תמורת כחצי מיליון יורו

עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר הדרמה הגדולה בין טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי

קשרה של נבחרת ישראל אלמוג כהן יהפוך לשחקן חופשי אם אינגולשטאדט תרד לליגה השלישית. הקשר חתום עד 2022 בקבוצה הגרמנית מליגת המשנה, אולם לוואלה! ספורט נודע שבחוזהו סעיף מיוחד לפיו במקרה של ירידת ליגה נוספת, יוכל לבחור להפוך שחקן חופשי ולחתום בכל קבוצה אחרת. עוד נודע כי שבחוזהו של כהן ישנו סעיף לפיו יוכל להימכר לקבוצה מישראל תמורת כחצי מיליון יורו אם גם קבוצתו תישאר בסופו של דבר בליגה. סעיף היציאה לליגה אחרת גבוה בהרבה - 4 מיליון יורו.

כהן עצמו שלל בעבר אפשרות של חזרה לליגת העל, אבל שחקנים המקורבים אליו מספרים כי לאחר הטרגדיה המשפחתית שעבר עם מות אמו, השחקן שוקל ברצינות לשוב בעונה הבאה לכדורגל הישראלי.

בתום 29 מחזורים בבונדסליגה השנייה, אינגולשטאדט מדורגת במקום ה-17 והאחד לפני אחרון עם 23 נקודות - ארבע פחות מהמקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן ושבע פחות מחוף מבטחים, כשלעונה נותרו עוד חמישה משחקים בלבד. הקשר בן ה-30 שותף העונה ב-16 משחקים (14 מהם בהרכב) וכבש שער אחד. בחודש שעבר, לאחר שהורחק בהפסד 2:0 לאוניון ברלין והתעמת עם אחד משחקני היריבה, צויצו נגדו בטוויטר דברים אנטישמיים. אינגולשטאדט מיהרה להגיב והתייצבה למשחקה הבאה עם חולצה ועליה הכיתוב "ימני קיצוני? רק במערך של 4:3:3!"

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט. GettyImages
לא פוסל חזרה לליגת העל. אלמוג כהן/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אלמוג כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully