וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה אוהדי מכבי נתניה הובאו לבית המשפט, אייל סגל לקח אחריות על ההתפרעות

15.4.2019 / 22:20

במשטרת חיפה טענו כי השלושה תקפו שוטרים במשחק ביום ראשון, הבעלים התייצב ואמר: "אני האשם הבלעדי". הם שוחררו

אוהדי מכבי נתניה בעימות עם שוטרים. דוברות משטרת ישראל
צעד חריג. השוטרים מתעמתים עם האוהדים/דוברות משטרת ישראל

המשטרה הביאה היום (שני) לבית משפט השלום בחיפה שלושה אוהדים של מכבי נתניה, אבל לא הצליחה לשכנע את שופטת המעצרים מריה פיקוס בוגדנוב כי הם תקפו שוטרים כפי שטענה.

השלושה נעצרו אמש באצטדיון העירוני בחיפה במהלך המשחק בין מכבי נתניה למכבי חיפה. המשטרה דיווחה שעצרה חמישה אוהדים, אבל היתר שוחררו בתחנה עוד טרם הדיון וכלל לא הובאו לבית המשפט. לטענת משטרת חיפה, "בתגובה לתוצאות ביניים של המשחק, הם ניסו לפגוע בסדר הציבורי ואף לפרוץ אל כר הדשא", וכי הם התפרעו, הפריעו לעבודת השוטרים, קיללו אותם, איימו כי יפגעו בהם ותקפו אותם. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של האוהדים בחמישה ימים וכן להרחיקם מהמגרש לפרק זמן משמעותי, "למען ביטחון הציבור ושמירה על המשחק, כאירוע תרבות ולא שדה קרב".

בעלי הקבוצה אייל סגל התייצב לדיון והפתיע את השופטת בוגדאנוב כשלקח על עצמו את האחריות לכל האירוע. "אני האשם היחידי", אמר באולם המעצרים שבמרתף בית המשפט, "אני הבעלים של מכבי נתניה. רכשתי את המועדון לפני שלוש שנים וזו פעם ראשונה שאני מתמודד עם אירוע כזה. אני הייתי ביציע יחד איתם ועם הבת שלי שבחודש תשיעי להריונה".

על המעצרים אמר סגל כי "את החוויה שחווינו אני לא מאחל לאף אזרח לחוות. אני אומר את זה כאוהד שעזב את כל עיסוקיו במשרדים שלי ביבנה וכששמעתי את בקשת משטרת ישראל הגעתי לפה בבוקר". הבעלים פנה ישירות לשופטת והוסיף: "חשוב לי כעד שהיה במקום לומר שיש פער גדול מאוד בין הקטע של הסרטון שהראו לך לבין המציאות שהיתה בפועל. לא היתה שום סיבה שבעולם ששוטרים ייכנסו ליציע".

השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב נעתרה לסגל ולעו"ד ניצה כהן שייצגה את האוהדים, ושחררה אותם בהרחקה ממגרשי ספורט למשך 30 יום, ובערבות עצמית של 3,000 שקל כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully