וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס רוצה להגיע לאירופה דרך הליגה: "רואים שזה אפשרי"

14.4.2019 / 21:20

מאמן בני יהודה סיכם את ה-2:3 על הפועל חדרה: "מרוצה מהניצחון, מאוכזב מהרפיון אחרי ה-0:3". ניסו אביטן: "כעסתי על המחצית הראשונה שלנו"

צילום: שלומי גבאי
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. שלומי גבאי
מדבר על הטבלה כל הזמן. יוסי אבוקסיס/שלומי גבאי

חודש ויום נותרו לגמר הגביע, אבל בני יהודה מרוכזת בינתיים בליגה ומקווה להבטיח דרכה את הכרטיס לאירופה, עוד לפני הקרב על התואר מול מכבי נתניה ב-15 במאי. הערב (ראשון) ניצחו שחקניו של יוסי אבוקסיס 2:3 את הפועל חדרה בנתניה, ונותרו במאבק על המקום השלישי בזכות שער של דולב חזיזה (25) וצמד של יובל אשכנזי (30 ו-61). אליאל פרץ (68) ודויד מתאוס (93) צימקו.

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
דורש מחויבות. ניסו אביטן/שלומי גבאי

יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "אני מרוצה מהניצחון, רק קצת מאוכזב משני השערים שספגנו. היה רפיון מסוים, הרגשנו קצת יותר מדי טוב. לא שמרנו במצבים הנייחים וזה הכעיס, אבל סך הכול מגיע לשחקנים כל הכבוד על היכולת, על כמות המצבים ועל הפרגון בהתקפה. אני מדבר עם השחקנים על הטבלה כל הזמן. בגביע אפשר גם להפסיד, אנחנו רוצים לשמור על סיכוי לאירופה גם מהליגה. תמיד מדברים על הקבוצות שלפנינו והאפשרות לעקוף אותן. אנחנו רואים שאפשר להגיע לאירופה דרך הליגה, גם אם זה קשה. דור ג'אן עשה משחק מצוין היום, הוא מתאמן קשה ומחכה לצ'אנס שלו, גם עמית זנטי. זה הסוד שלנו כקבוצה, כל פעם מישהו אחר מוביל".

יובל אשכנזי, שחגג צמד ראשון בקריירה בליגת העל והגיע לארבעה שערים בארבעת משחקיו האחרונים: "מכונת שערים? כל הקבוצה עבדה קשה כדי להשיג את הניצחון הזה, המשחק היה חשוב מאוד עבורנו. לאורך כל העונה אנחנו עובדים יחד כקבוצה, כל פעם יש מישהו אחר שבולט. אנחנו מתרכזים רק בליגה בינתיים, יש זמן עד גמר הגביע".

ניסו אביטן, שחתם בשבוע האחרון על חוזה לעונה נוספת כמאמן הפועל חדרה, סיכם: "נתנו לבני יהודה יתרון גדול מדי. ניסינו לחזור למשחק, אבל זה לא משחק שניקח איתנו. לפחות מבחינת התחושה, הצלחנו לצמק וזה טוב להמשך. אנחנו צריכים לבוא ולהיראות טוב, אחרי עונה כזו מצוינת. אני דורש מחויבות ובגלל זה כעסתי כל כך על המחצית הראשונה. זה לא נראה טוב לפני ההפסקה, לאחר מכן זה נראה סביר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully