וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "הדמעות האלה היו מהתרגשות, היה הרבה לחץ וחשש"

8.4.2019 / 23:20

קשר בית"ר התרגש אחרי ה-1:2 מול הפועל תל אביב ודיבר על תכניותיו: "אני עדיין לא שלם עם ההחלטה ב-100%". רפואה: "לא הייתה הוראה ללכת אחורה"

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
עוד ערב אמוציונלי. בניון/דני מרון

בית"ר ירושלים עשתה הערב צעד גדול מאוד לקראת הבטחת ההישארות שלה בליגת העל עם 1:2 דרמטי מאוד על הפועל תל אביב. אחרי הניצחון של אשדוד והקטנת הפער מהקו האדום לשלוש נקודות, קאיו הלחיץ עוד יותר את הקבוצה עם שער יתרון בדקה ה-42. אלא שאנז' פרדי פלומן סחט פנדל ראשונה העונה והשווה בדקה ה-69 ועמוק בתוספת הזמן דוד קלטינס כבש את שער הניצחון כשנגח פנימה כדור קרן של מאור בוזגלו. בית"ר פתחה כאמור שוב פער של שש נקודות מהקו האדום וחלפה גם על פני רעננה, מכבי פתח תקוה וקרית שמונה. הפועל תל אביב מצידה נוחלת הפסד כואב אחרי תקופה טובה מאוד מבחינתה ואחרי שבמשחק בטדי היא זו שעקצה בסוף עם 0:1 מתוק.

לאחר המשחק שחקני בית"ר לא הצליחו להסתיר את ההתרגשות שלהם, אפילו לא יוסי בניון שכבר עבר הכל בכדורגל אבל פרץ בדמעות של התרגשות. גם איתמר ניצן שכב על הדשא ובכה, כשניסן יחזקאל עוזר המאמן מגיע אליו ומרים אותו כדי שיחגוג עם חבריו. אלי אוחנה, לא אחד שמחצין את רגשותיו בדרך כלל, צהל ביציע הכבוד לצד משה חוגג.

פלייר ניסן יחזקאל עוזר מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
יכול לחייך. יחזקאל/דני מרון

עוזר מאמן בית"ר ירושלים, שמשמש כמאמן בשל היעדרותו של ניר קלינגר, ניסן יחזקאל אמר בסיום: "אני לא צריך לסתום פיות, יש בעל בית ויש יושב ראש. אף אחד לא דיבר איתי שאני הולך הביתה אם לא מנצחים. קיבלתי גב והלכתי עם זה הכי בטוח בעולם. לקבוצה הזו יש עדיין מאמן שיושב בבית וצריך לכבד אותו גם עכשיו".

כשנשאל לגבי ההרכב שבחר והחילופים שביצע אמר יחזקאל: "חלק מהשיקולים הם מקצועיים וחלק זה מה שהתבשל אצלי היום אחרי שחשבתי על כל מיני דיבורים. הלכתי עם האמת שלי. דן הוא קפטן הקבוצה, הוא התנצל בפני השחקנים ובפניי, מבחינתי הסיפור הזה גמור. לא רק קלטינס, אלא כל הקבוצה. השחקנים נתנו פה את הלב שלהם על המגרש. יוסי בניון אמר שאנחנו מנצחים וביקש שלא אוציא אותו. יוסי צריך לקבל את ההחלטה שלו ואני הראשון שיברך אותו. אני בינתיים נהנה מאחד השחקנים הכי גדולים שהיו בכדורגל הישראלי ויותר מזה גם אדם אדיר. אם נשארנו בליגה? כן".

יוסי בניון, שהזיל דמעות מהתרגשות בסיום, אמר: "במחצית כבר היו מחשבות של הסתבכות ולחץ ופתאום הפכנו את התוצאה והקהל היה איתנו. למרות שאני לא ידוע כאחד שמוריד דמעות (צוחק). הדמעות האלה היו התרגשות על הניצחון והמהפך. כל ההחלטות שלי בחיים הייתי מאחוריהן ב-100%. פה אני עדיין לא שלם ואני מתייעץ עם המשפחה. אני רוצה להמשיך אך ורק בבית"ר ירושלים".

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה אמר: "לא היו הוראות ללכת אחורה. במחצית הראשונה היינו די בסדר, בשנייה לא עלינו למשחק וחזרנו אחורה. עשינו טעויות וזה חלק ממשחק הכדורגל. אנחנו שוב מסובכים ושום דבר לא נגמר. לא יודע אם זאת חזרה אחורה, אבל אנחנו לא יכולים לשחק מחצית ככה ומחצית ככה. ידענו שבית"ר תשחק על כל הקופה והיינו צריכים להגדיל את התוצאה. יותר מדי הלכנו אחורה וזה לא המשחק שלנו, התוצאה בהתאם".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב משער בדקה ה-93

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully