וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדם שחלם על העתיד - הימר עליו וזכה בפרס כספי גדול

13.4.2019 / 0:01

אוהד קבוצת קולצ'סטר יונייטד חלם את תוצאות המשחקים הקרובים, הימר עליהם - וזכה בפרס הגדול. עד עכשיו הוא מתקשה להאמין שהצליח לחזות את העתיד בחלומו: "זה סוראליסטי לגמרי. מפחיד אפילו"

חמש עובדות על חלומות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - דברים שלא ידעתם על חלומות

אוהד קבוצת הכדורגל קולצ'סטר יונייטד המשחקת בצ'מפיונשיפ (הליגה האנגלית השנייה) חזה את תוצאות המשחקים שנערכו בשבת שעברה - וזכה ב-550 דולר אחרי שהימר עליהם. עובד התחזוקה תום סילס בן ה-25 מסאות'המפטון לא האמין למראה עיניו כשגילה ששני משחקים עליהם חלם בלילה שלפני הסתיימו באותן תוצאות כמו בחלומו. תום סיפר שבחלומו קבוצתו קולצ'סטר יונייטד הבקיעה גול בדקה ה-90 וניצחה את קיימברידג' יונייטד במשחק שיערך בשבת ה-30 במרץ - ושבאותו יום המשחק בין סטוק סיטי לשפילד ונסדיי יסתיים 0-0. הוא גם חלם ששוחח עם מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גוארדיולה - אבל החלק הזה של החלום לא התגשם.

"ככל שהחלום המשיך זה הפך להיות יותר ויותר לא הגיוני", סיפר תום ל'מירור אונליין', "אבל זה הרגיש כל כך חי". הוא התעורר מוקדם מהרגיל באותו בוקר (6:30) ומאחר שהוא מעולם לא התעורר בשעה כזאת - הוא ראה בזה סימן. הוא בדק מיד את טבלת המשחקים והחליט להמר עליהם בסכום של 13 דולר. לאחר מכן הוא שוחח בוואטספ עם אביו וחבריו ושיתף אותם בחלומו. כמה שעות לאחר מכן, תום יצא עם חברו דני לשתות בירה בפאב מקומי. הוא אמר לו: "תן לי קצת מזל, דני". השניים נותרו המומים כשהמשחקים הסתיימו בדיוק כמו בחלומו של תום.

תום חזה את תוצאות המשחקים מראש. לצדו חברו דני שנותר המום. תום סילס, צילום מסך
תום/צילום מסך, תום סילס

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully