וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: ניסו אביטן בכה: "רצינו להעפיל לגמר בשבילו"

3.4.2019 / 8:55

מאמן חדרה התקשה לעכל את ההפסד לנתניה. אביטן מחזיק בהצעות ויישב עם ההנהלה בקרוב. שחקן: "שיחקנו לא טוב". אג'ידה זכה למחמאות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן מירר בבכי דקות ארוכות לאחר שריקת הסיום אתמול (שלישי) בהפסד 1:0 למכבי נתניה בחצי גמר הגביע. אביטן עמד על כר הדשא ובכה כשמנשה זלקה,השחקן שהוא החליף כבר במחצית הראשונה, היה זה שהגיע לחבק אותו ממושכות וניסה לנחם אותו. גם צוות השיפוט ניחם את המאמן שהיה מאוכזב מאוד.

"רצינו להעפיל לגמר גם בשביל ניסו", אמרו בקבוצה. אביטן בעצמו אמר בסיום שיש לו הצעות ממקומות אחרים אך חדרה היא לא ברירת מחדל בשבילו ובימים הקרובים הוא יקבל החלטה.

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן. יוסי ציפקיס
התקשה לעכל את ההדחה. ניסו אביטן/יוסי ציפקיס

מלבד אביטן, גם השחקנים היו נראים שפופים מאוד אחרי ההדחה. "שיחקנו לא טוב אבל בגביע משנה מי מנצחת", אמר שחקן בקבוצה, "היינו צריכים לדעת לנצל את ההזמדנות בסוף". מי שזכה למחמאות הוא אוסטין אג'ידה שהיה מצוין. כעת, כשהם משוחררים גם ממאבקי התחתית, בחדרה יחלו להכין את העונה הבאה. ראשי ההנהלה יישבו עם אביטן בימים הקרובים ויוחלט אם הוא ממשיך, כשגם בגזרת השחקנים יתקבלו החלטות. בקבוצה מקווים מאוד שמכבי תל אביב תמשיך להשאיל להם את אליאל פרץ, עדן קארצב ואילון אלמוג. גם איתן וולבלום ששייך למכבי חיפה הוזכר כאפשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully